"Jánošíkovské" billboardy naopak odmítla agentura Euro AWK. Právu to již dříve řekl její jednatel Jaroslav Hanika s tím, že se firma zachovala identicky v případě plakátů zesměšňujících soc. dem., které chtěla rozvěsit ODS.

Podobnými billboardy, které se strefovaly například do předsedy lidovců Miroslava Kalouska, se dosud proslavila Balbínova poetická strana. [celá zpráva] Její geniální guvernér Jiří Hrdina se však k plakátu s Topolánkem nepřihlásil. "Topolánek, to není naše parketa. My máme na mušce pouze KDU-ČSL."

Celkem 300 billboardů s motivem svého volebního programu ve středu nechala vyvěsit ČSSD po celé republice. Anna Veverková z volebního štábu ČSSD Právu řekla, že billboardy se neomezují jen na města. Má jich ještě přibývat, a to podle Veverkové ve stovkách. "Není možné, aby ty, co byly vylepené teď, vydržely do voleb, a to nejenom vlivem počasí," poznamenala Veverková. ČSSD chce do volební kampaně investovat asi 100 miliónů Kč.