"Jsme přesvědčeni, že se jedná o nezákonné rozhodnutí. Vysílací rada podle našeho názoru nepostupovala s dostatečnou znalostí našeho pořadu, nezjistila řádně skutkový stav a upřela nám základní procesní práva. Pokud rada došla k závěru, že porušujeme zákon, měla nám před uložením pokuty zaslat upozornění, ve kterém by specifikovala, v čem porušování zákona spatřuje," komentoval podání žaloby v úterý generální ředitel televize Prima Martin Dvořák.

"Myslíme si ale, že pořad VyVolení, který je vysílaný po 20. hodině, vývoj dětí neohrožuje," dodal Dvořák.