Hlavní obsah

Účtenkovka má duhové logo za téměř sto tisíc

Novinky, jas

Účtenkovou loterii, která má být spuštěna od 1. listopadu, bude od poloviny září doprovázet reklamní kampaň. Účtenkovka, jak se bude loterie familiárně nazývat, již má své logo.

Foto: Ministerstvo financí

Logotyp loterie Účtenkovka

Článek

Za téměř 100 tisíc korun (96 800 Kč s DPH) ho vytvořila designérka Hana Kolbe, uvedl v úterý server Podnikatel. Novinkám to potvrdil mluvčí ministerstva financí Michal Žurovec.

Vítězný návrh podle něj vybrali ze sedmi došlých zaměstnanci ministerstva financí a dodavatel účtenkové loterie, kterým je společnost Wincor Nixdorf.

Logo bude spolu s logem resortu nedílnou součástí reklamní kampaně, kterou ministerstvo plánuje. Ta by měla vyjít maximálně na 1,5 miliónu korun bez DPH a měla by oslovit veřejnost k zapojení do loterie.

Ministerstvo financí počítá s tím, že se bude každý měsíc losovat celkem 21 025 výher v hodnotě 5,4 miliónu korun. První výhra bude ve výši jeden milión korun, ve druhém pořadí bude auto za 400 tisíc, třetí výhra má činit 300 tisíc, čtvrtá výhra 200 tisíc a pátá výhra 100 tisíc korun.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám