Zatímco velké strany spoléhají na tzv. door to door kampaň, tedy od dveří ke dveřím, kdy často klepají lidem na vrata a přemlouvají je k volbě, zelení v nadsázce vsadili na window to window kampaň, tedy od okna k oknu.

KOMENTÁŘ DNE:

Jak probíhá Zemanova prezidentská nekampaň - se svoláním první schůze Sněmovny čekal až do nejzazšího možného termínu, vláda tak nejspíš požádá o důvěru až těsně před prvním kolem prezidentských voleb, píše Jiří Pehe. Čtěte zde >>

Šéf strany a jednička ve volbách do Evropského parlamentu Ondřej Liška se spolu s dvojkou Michaelou Suchardovou spustili na lanech z panelového domu na pražském Chodově. Překvapeným obyvatelům v oknech nebo na balkónech předávali volební letáky a zvali je k volbám.

"Zelení jsou na prahu zvolení do Evropského parlamentu. V jednom z posledních průzkumů jsme získali 4,9 % a jde nám o každý hlas. Proto jsme se vydali oslovovat voliče nejen na zemi, ale také ve vzduchu. Inspirací pro kampaň od okna k oknu byla taktika politika z indického Dillí. Je jasné, že se jedná o nadsázku, ale z řady ohlasů víme, že voliči oceňují právě naše mimořádné nasazení. A to je také důvod, proč půjdou v pátek a v sobotu k volbám a dají zeleným svůj hlas," řekl Novinkám Liška.