„Je to úplně jednoduchý. Když se staneme Evropany, všichni Češi najednou budou mít moře,“ burcuje v klipu Kohák.

Jedná se o druhý díl kampaně s názvem Chcete moře? Staňte se Evropany. Nadace Open Society Fund se tak snaží nalákat k volebním urnám co nejvíce voličů. V prvním díle na sebe společnost upoutala pozornost fiktivní reportáží německé stanice RTL, která informovala o tom, že Česko liknavostí svých europoslanců přišlo o možnost vlastnit část chorvatského pobřeží. [celá zpráva]

Video

Mohla mít Česká republika moře?

Nadace zároveň před několika týdny spustila webové stránky Nasstat.cz, kde se lidé dozvědí „dobré a kvalifikované informace při rozhodování ve volbách do Evropského parlamentu“.

Na této stránce lidé najdou podrobné informace o kandidátech jednotlivých stran, volební kalkulačku, která má pomoci rozhodnout se, koho volit, nebo analýzu, která zevrubně uvádí, jak se čeští europoslanci ve svém zaměstnání v uplynulých obdobích činili.