Z billboardů, kterými tento týden zaplaví Soukup hlavní město, se bude Zubová usmívat i po boku Petra Hulinského, šéfa pražské soc. dem.

„Víc peněz by bylo nehospodárné. Nyní má kampaň dostatečnou intenzitu,“ řekl Právu místopředseda DSZ Soukup s tím, že v průběhu týdne bude vylepeno 200 billboardů a 63 bigboardů. „Ulicemi Prahy pak bude projíždět 160 autobusů a tramvají pokrytých reklamními fóliemi s hesly Olgy Zubové,“ dodal.

„Jde o nepřímou podporu ČSSD“

Kampaň bude mnohem masivnější než v nedávných eurovolbách. Na billboardech se objeví i loga soc. dem. „Musí být zřejmé, že jde o kandidátku ČSSD, budou tam tedy loga obou stran. Tím jde i o nepřímou podporu pražské kandidátky soc. dem.,“ uvedl ještě Soukup.

Jednou z vábniček Zubové má být stavba knihovny podle projektu architekta Jana Kaplického, který ČSSD už dříve podpořila. Podle Soukupa je nutné v době finanční krize navýšit investice do vzdělávání. Druhé téma je „Ne radaru“.

Navzdory protestům některých sociálních demokratů Hulinský zdůvodnil kandidaturu Zubové snahou oslovit mladé voliče, a to i prostřednictvím internetového hnutí Green Revolution (GR), jehož je Zubová členkou. GR protestuje především proti spuštění státních maturit.

Podle šéfa SZ Ondřeje Lišky si ale bývalá poslankyně zelených volitelné místo vysloužila tím, že na jaře podpořila ČSSD při vyslovení nedůvěry kabinetu šéfa ODS Mirka Topolánka.