"Bavíme se o protiraketové obraně. Celý systém je obranný, má chránit proti určitému systému hrozby, proti raketám," komentoval průvodní heslo kampaně Klvaňa.

Agentura AMI Communication hodlá prezentovat informace prostřednictvím internetu, informačních DVD nebo tištěných brožur, doplnil Hejl, podle kterého je hlavním cílem kampaně zvýšit informovanost občanů.

Podle Klvani bude kampaň viditelná, pravdivá a otevřená. Dodal, že propagace bude také úsporná. "Nemáme čas ani peníze na dokonalou formu," připustil. Podle jeho dřívějších vyjádření se má rozpočet na kampaň pohybovat mezi 12 až 15 milióny korun.

Vláda v současnosti vyjednává s Američany o vybudování radaru, který by měl společně se střelami v Polsku chránit spojence a Evropu před nepřátelským útokem. Konečné rozhodnutí, zda radar na českém území bude, padne příští rok. Veřejnost podle průzkumů není záměru nakloněna, proti je i parlamentní opozice.

Klvaňa má podle informací Lidových novin na AMI Communication úzké vazby. Podle deníku dříve pracoval pro lobbistickou agenturu PAN Solutions, jež má stejné tři majitele jako AMI Communication.

Podle Práva ve strukturách agentury AMI působí také například bývalý tajemník senátního klubu ODS Alan Hopp nebo bývalý zahraniční tajemník ODS Petr Plecitý.