V úterý se místo vysílání objevily na obrazovce vertikální  barevné pruhy, nahoře je umístěno logo televize 24.cz. Místo zvuku jde pouhé "pištění".

Důvodem přerušení vysílání je omezení přístupu k finančním zdrojům. "Peníze na provoz programu 24cz poskytuje společnosti Region Media společnost Atrident Investment, která patří Miloši Červenkovi. Ten v současné době vede se skupinou PPF Investment obchodní spor, jehož důsledkem je zatím nepravomocná exekuce jeho majetku.

Tato skutečnost mu však znemožňuje volně nakládat s finančními prostředky," uvedl ředitel 24.cz Daniel Častvaj.

Kvůli finanční tísni požádala parlamentní televize Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) o přerušení vysílání na třicet dní. To je maximální doba, na kterou může televize ze zákona vysílání přerušit. Při delší pauze by již mohla přijít o licenci.

Televizi odstřihl distributor signálu

Přerušení vysílání již od dnešního odpoledne je důsledkem toho, že televize nebyla schopna zaplatit společnosti, která zajišťuje pro 24.cz šíření signálu. Podle Častvaje se ale nejedná o tragédii. Televize počítá s tím, že pokud jí RRTV vyhoví a třicetidenní přerušení povolí, zda začne lhůta běžet už od dnešního dne, nebo až od 1. září, není podstatné.

"Věříme, že se do měsíce situaci podaří stabilizovat a po přerušení se vrátíme do normálního provozu," řekl Novinkám Častvaj s tím, že i kdyby RRTV nakonec společnosti licenci na 24.cz odebrala, v záloze je ještě druhá licence na kanál 24 Plus, s jejímž startem televize stejně od podzimu počítala.

Červenka, který je považován za velkoobchodníka s pozemky, získal majoritu v televizi 24.cz letos na jaře. Televize vysílala nekomentované přímé přenosy i záznamy z jednání Poslanecké sněmovny, Senátu, tiskových konferencí vlády a další. Vysílala od listopadu 2004.