Hlavní obsah

Prchal už maká na Slovensku. Připravil kampaň pro Sulíka

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nový vizuál a vzhled předvolební kampaně slovenské strany Svoboda a Solidarita (SaS) exministra hospodářství Richarda Sulíka je dílem bývalého marketéra hnutí ANO Marka Prchala. Strana spustila kampaň se zjednodušeným názvem saska, novým logem a heslem Měníme hru. Na vzhledu nové kampaně na Slovensku je Prchalův rukopis jasně patrný, podobně jako byl předtím vidět na kampaních ANO v Česku.

Foto: Facebook/Richard Sulík

Nová podoba kampaně strany Svoboda a Solidarita

Článek

Kampaň vsadila na šest nejznámějších tváří strany, které se objevují na fotografiích a billboardech. Kandidáti jsou oblečeni v bílých tričkách, modrých džínách a jsou naboso. Je zjevné, že se chtějí zaměřit na mladé voliče. Podle průzkumů se preference strany pohybují těsně nad pěti procenty potřebnými pro zvolení do parlamentu. Předčasné parlamentní volby se na Slovensku budou konat 30. září 2023.

Liberální saska se v kampani chce soustředit hlavně na témata práv žen a dětí, práv LGBT komunity, v zahraniční politice je pro podporu Ukrajinu ve válce s Ruskem a pro udržení prozápadní orientace Slovenska.

Foto: Petr Hloušek, Právo

Marek Prchal

„Ano, my opravdu měníme hru a jdeme do boje,“ říká odhodlaně předseda strany Sulík. Saska zdůrazňuje, že strana nebyla namočena do žádného korupčního skandálu, její program sestavili opravdoví experti a strana má desetileté zkušenosti v politice.

Marek Prchal čelil exekuci

Domácí

Politolog: Prchal je nejlepší v oboru

Na Instagramu se Sulík ptá příznivců, co říkají na jeho novou profilovku. Podobně kdysi postupoval také předseda ANO. Politolog Tomáš Koziak považuje Prchala za nejlepšího pro vedení politických kampaní, ale poukazuje také na úskalí. „Můžete být jakýkoliv marketingový guru, ale pracujete jen s tím materiálem, který máte,“ řekl Koziak webu pluska.sk.

Nové kampaně sasky si všímá i satirická stránka zomri.sk, která paroduje fakt, že představitelé strany jsou naboso, titulkem „Sulík nenakoupil ponožky“. Je to připomínka kritiky někdejšího premiéra Igora Matoviče, jenž v čase pandemie covidu-19 obvinil tehdejšího ministra hospodářství Sulíka, že nenakoupil testy.

S nadsázkou o sobě říká, že je Marek Prchal v sukni. Čerstvá maminka dává nahlédnout do zákulisí politické scény

Po mateřských stopách

Reklama

Výběr článků

Načítám