Hlavní obsah

První ročník soutěže pro učitele Plzeňská PUMA zná vítěze

Novinky, Alena Lochmannová

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

První ročník celoměstské soutěže pro učitele základních škol nazvané Plzeňská PUMA neboli Pedagog učící moderně a atraktivně má vítěze.

Foto: Magistrát města Plzně

Učitelé při vytváření atraktivního a moderního výukového materiálu využili na škole dostupných informačních technologií.

Článek

Z 26 účastníků z 11 plzeňských škol, jejichž cílem bylo zapojit digitální technologie do výuky a vytvořit pro děti zábavný a zajímavý interaktivní výukový materiál, získal hlavní cenu Pavel Hurt z 26. základní školy. Na druhém místě skončila Tereza Pfeiferová ze 14. základní školy, třetí příčka patřila dvěma pedagogům, a sice Viktoru Fiedlerovi ze 17. základní školy a Pavlu Červenému z 11. základní školy.

Finále a vyhlášení vítězů soutěže se konalo v úterý 27. října odpoledne v Domě digitálních dovedností, které soutěž pořádalo.

„Před časem nám prezentovali žáci, jak by si představovali moderní výuku, nyní prostor dostali učitelé. Jejich zájmem jsme byli příjemně překvapeni,” uvedla Eva Herinková, náměstkyně primátora pro oblast školství a sociálních věcí, která nad akcí převzala záštitu.

Za soutěží stojí Dům digitálních dovedností (DDD), moderní městské volnočasové centrum, které provozuje Správa informačních technologií města Plzně. DDD zaměřuje svou aktivitu na vzdělávání pomocí nejnovějších informačních technologií.

„Velmi si toho vážím, obzvlášť když jsem viděl díla ostatních. Je to pro mne obrovská motivace tvořit dál pro děti,” řekl vítěz soutěže Pavel Hurt. Jeho práce i výukové materiály ostatních budou k dispozici na stránkách plzenskeskoly.cz a dddplzen.eu.

Učitelé při vytváření atraktivního a moderního výukového materiálu využili na škole dostupných informačních technologií, tedy interaktivní tabule, stolní i přenosné počítače, tablety. Odborná porota se při hodnocení zaměřovala na interaktivitu, obsah, originalitu a grafiku, uživatelskou příjemnost a metodiku. Vítěz získal stolní počítač, jeho škola interaktivní tabuli, ostatní čtyři finalisté dostali zapůjčeny notebooky pro využití do školy.

Reklama

Výběr článků

Načítám