Hlavní obsah

Konference design & marketing otevírá dveře zahraničním expertům

Novinky, Michaela Mitáčková

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Konference design & marketing je v plné fázi příprav. Letošní třetí ročník, ve kterém se představí osm řečníků z řad designérů a marketérů, připadá na úterý 25. dubna. Experti ve svém oboru z Česka i zahraničí letos pohovoří na téma Omezení, které je zároveň tématem celého Zlin Design Weeku.

Foto: archiv Zlin Design Week
Článek

Ten se koná ve Zlíně od 21. do 28. dubna. Jeho součástí je i přehlídka designu v ulicích Zlína, workshopy, výstavy a další. 

„Marketing bez designu moc nefunguje a stejně je tomu i v opačném případě. Jejich spojením vzniká silný základ pro úspěch každé značky či produktu. Konference design & marketing je unikátní právě tím, že se věnuje oběma kreativním oborům zároveň,” uvedla PR manažerka projektu Tereza Baráková.

Letos budou řečníci hovořit na téma Omezení, ať už v pracovním procesu, při kreativní tvorbě, nebo v osobním životě. Také jak s omezením pracovat, o zkušenostech s omezením, nebo co když je omezení to nejlepší, co vás v procesu tvorby potká?

Jedním z řečníků bude David Wiechmann, který je v současnosti marketingovým manažerem a vedoucím týmu přes interiérový design ve švédské společnosti Kinnarps, která navrhuje pracovní prostory na míru.

Své zkušenosti na konferenci předá i druhý z marketingového odvětví Pavol Minár, board member a brand storyteller ve firmě Zaraguza CZ.

Za české marketéry se představí Jakub Mařík, který stojí za platfomou BSNAP, kde v rámci agentury Bubble spolupracuje s influencery, youtubery i celebritami. V reklamě se pohybuje už šest let a má i zkušenosti jako Art Director, čehož využívá i při své současné práci.

Své zastoupení budou mít také designéři. Jedním z nich je nizozemský designér Lex Pott. Ten se věnuje práci se surovými materiály jako je dřevo či kov a často je používá v kontrastu s lesklými plochami.

Módní sekci zastoupí uskupení LAFORMELA a architektonickou stránku zase Ondřej Chybík a Michal Krištof ze studia CHYBIK+KRISTOF, autoři třeba Českého pavilonu na EXPO v Miláně v roce 2015, vítězové milánského design weeku Studio Swine nebo české sklářské studio DECHEM.

Konference design & marketing se koná v úterý 25. dubna v aule Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Vstupenky na konferenci jsou k dostání ve dvou cenových kategoriích – studenti zaplatí 750 Kč, ostatní pak 2000 Kč. Nabitý program začne v dopoledních hodinách, celá konference pak bude zakončená společenským večerem ve zlínském zámku. 

Zlin Design Week organizují studenti Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V jejich režii je kromě Konference design & marketing také soutěž Best in Design určená mladým designérům z celého světa, dříve známá jako Talent designu. 

Reklama

Výběr článků

Načítám