Hlavní obsah

Wagyu do domu: Někteří jsou si v době karantény přece jen rovnější

Novinky, nčs

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Zavřené restaurace v době karantény znamenají problém také pro dodavatele zboží. Newyorská společnost Regalis Food, která dodává do luxusních restaurací pochoutky včetně lanýžů, wagyu nebo kaviáru, se rozhodla, že svoje zásoby bude dodávat movitým „karantéňanům” přímo ke dveřím.

Foto: Profimedia.cz

Lanýže patří k vyhledávaným pochoutkám.

Článek

Ještě před několika týdny společnost zavážela zboží do michelinských restaurací v centru New Yorku. Vlivem uzavření podniků se však ze dne na den ocitla bez zákazníků také dodavatelská firma, jež však vymyslela rychlé a elegantní řešení.

Místo do luxusních restaurací teď vozí kraby, kaviár, lanýže nebo wagyu ke dveřím koncových zákazníků. Výhodou pro milovníky takových pochoutek je fakt, že firma nezdražila, a lidé si tak mohou objednávat produkty za ceny, za něž je kupovaly restaurace.

Kupříkladu za kilogram hovězího masa wagyu zákazník zaplatí 37 dolarů (910 korun), což je oproti maloobchodním cenám, natož cenám v restauracích, několikanásobně méně.

Nejdražší položkou v sortimentu dodavatele však není hovězí maso, ale živý krab. Za čtyřkilového královského kraba zaplatí zákazník necelých 400 dolarů (10 tisíc korun).

„Zákazníci nejčastěji dělají objednávky do 100 dolarů (2500 korun). Objednávají si maso, houby, ale také oleje a vinné octy,” říká Ian Purkayastha, zakladatel Regalis Food. Firma objednávky zabalí a pošle kurýrní firmou v chladících boxech. Obyvatelé New Yorku mají dopravu zdarma, společnost nabízí za 60 dolarů (1400 korun) zaslání i do Chicaga a Texasu, kde má další pobočky.

Kaviár mezi hovězím běhá i po Česku

Muži

Zdá se, že firmě se obchodní krok podařil, denně zaváží zhruba 50 objednávek a číslo by ještě mohlo růst poté, co budou spuštěny nové stránky s jednodušším způsobem objednávky. Jestli však firma bude pokračovat v nastavené obchodní politice i po skončení karantény a znovuotevření restaurací, není podle jejího majitele jasné.

Reklama

Výběr článků

Načítám