Článek
To, co Messenger odlišuje od běžných přepravních společností, je způsob manipulace se zásilkami. Všechna depa společnosti fungují na principu ruční překládky, což znamená, že balíky neprocházejí automatizovaným třídicím systémem, kde často dochází k poškození. Díky tomu mohou být zásilky přepravovány například jen v kartonových přepravkách nebo s minimálním obalem, což ocení i klienti využívající přepravu na míru pro e-shopy.
„Naším cílem je nejen doručit zásilku včas, ale také v naprostém pořádku. Věříme, že ruční manipulace a důraz na individuální přístup jsou klíčem ke spokojenosti jak e-shopů, tak jejich zákazníků. Navíc díky minimálnímu množství obalových materiálů šetříme životní prostředí,“ vysvětluje Radek Schierreich, CEO společnosti Messenger.
Spolehlivý partner pro vinaře i pivovary
Kurýrní služba Messenger si našla silnou klientelu právě mezi e-shopy, které nabízejí zboží ve skle, a stala se tak spolehlivým partnerem pro přepravu křehkých zásilek do druhého dne. A jak říkají vinaři na Moravě: „Messenger nerozbíjí.“ Mezi nejčastější zákazníky patří právě vinotéky, pivovary, výrobci kombuchy, květinářství a další specializované obchody.
„Naše zásilky často obsahují unikátní vína v limitovaných edicích. Jakékoliv poškození tak znamená nejen ztrátu cenného produktu, ale i zklamání pro zákazníka. Od chvíle, kdy jsme začali spolupracovat s Messengerem, se nám tyto situace vyhýbají – a to je v našem oboru klíčové,“ říká Lenka Štemberová za e-shop BOHEMIA SEKT Osobnivinoteka.cz.

Pro přepravu stačí i kartonová krabice bez nutnosti dalších speciálních obalů
Služba šitá na míru e-shopům
Messenger dnes nabízí nejen expresní doručení, ale také služby, které jsou ušité na míru potřebám moderních e-shopů. Patří mezi ně jednoduché objednávání přes API nebo zákaznický portál, pravidelné vyzvedávání, flexibilní doručovací časy, on-line sledování zásilek i zákaznický servis 24/7.
„Naší vizí je být partnerem, který přináší klid nejen zákazníkům, ale i samotným e-shopům. Víme, že každá rozbitá zásilka je problém. Proto jsme nastavili celý náš proces tak, aby k těmto situacím vůbec nedocházelo,“ doplňuje Kateřina Ovesná, marketingová ředitelka Messengeru.
Bezpečně, šetrně a s důvěrou
Messenger dnes doručuje nejen po celé České republice, ale také do Bratislavy. Díky důrazu na kvalitu přepravy a osobní přístup si vysloužil pověst přepravce, kterému lze bez obav svěřit i to nejkřehčí zboží. Ať už jde o láhev archivního vína, sadu domácích limonád nebo sklenici kimchi, s Messengerem se zboží dostane k zákazníkovi v naprostém pořádku. Bez střepů. Bez starostí.