Hlavní obsah

Prodej aut v Česku: Chybí nejen vozy, ale i lidé. Přilákat kvalitní zaměstnance do automotive se snaží celebrity

Komerční článek

Že je na trhu nedostatek nových automobilů, není žádná novinka. Problém trápí výrobce, prodejce i zákazníky již dva roky. Vedle nových aut chybí v oboru ale také kvalitní a kvalifikovaní pracovníci. To se teď zábavným klipem snaží změnit společnosti Auto Průhonice a Albion Cars, které najaly známé osobnosti, aby k nim nové zaměstnance přilákaly.

Foto: Auto Průhonice a.s.

Herci Marek Taclík a Matěj Ruppert v kampani pro Auto Průhonice a Albion Cars

Článek

Jen si to představte. Přijdete do autosalonu a hned na recepci vás přivítá půvabná herečka Aňa Geislerová.

Auto vám přijme do opravy trochu zmatený hudebník Roman Holý, následně vám ho opraví zpěvák a herec Matěj Ruppert a tomu všemu hrdě šéfuje herec Marek Taclík. Že se vám to musí zákonitě zdát? Ale nemusí…

Přesně takhle vypadalo na konci loňského dubna personální obsazení poboček Auto Průhonice a Albion Cars v Čestlicích nedaleko Prahy.

A nešlo o nějaký bizarní večírek celebrit, ale o natáčení reklamního spotu, ve kterém si známé tváře vyzkoušeli na vlastní kůži práci v autorizovaném dealerství vozů Volvo a Jaguar a Land Rover.

Foto: Auto Průhonice a.s.

Herečka Aňa Geislerová v kampani pro Auto Průhonice

Vedle již zmíněných osobností se před kamerou představili například satirický grafik Tomáš Břínek (TMBK), moderátor Patrik Hezucký, fotograf Tomáš Třeštík, jazzový kytarista Rudy Linka, moderátorka Laďka Něrgešová, zpěvák Ondřej Ruml, herec Hynek Čermák, moderátor Libor Bouček nebo zpěvačka Tereza Černochová.

Ti všichni se dle příběhu z klipu v dealerství potkali během koronavirové pandemie, kdy jejich odvětví z velké většiny stagnovalo a oni tak neměli práci.

Jediným skutečným „zaměstnancem“ společnosti, který v zábavném videu také hraje, je spolumajitel obou dealerství Karel Stolejda, který si střihl menší roli, ve které hraje sám sebe.

„Jsem rád, že jsem se mohl potkat na place s Markem Taclíkem, který je jeden z mých oblíbených herců. O to víc mě těší, že mě ve videu částečně hraje právě on,“ popisuje trochu tajemně jednu ze scén videa s potutelným úsměvem na tváři Karel Stolejda.

Cílem videospotu je nejen zviditelnění společností Auto Průhonice a Albion Cars, ale také snaha přilákat nové zaměstnance.

„Chceme vtipným videem ukázat, že pracovat u nás je zábava. Nabízíme moderní a vlídné prostředí pro zaměstnance na všech pozicích a zajímavé zaměstnanecké benefity, jako jsou snídaně zdarma, firemní fitko nebo dokonce vlastní kinosál,“ dodává k celému projektu HR manažerka společností Auto Průhonice a Albion Cars Kristýna Hrdličková. Přehled volných pozic najdete na kariera.volvista.cz kariera.albioncars.cz.

Auto PrůhoniceVideo: Auto Průhonice

„Ačkoliv je situace na trhu s novými vozy poněkud komplikovaná, my navzdory tomu stále rosteme. Loni jsme například otevřeli novou pobočku Albion Cars v Brně,“ popisuje výkonný ředitel obou zmiňovaných dealerství Dušan Chlad.

A dodává: „Spolu s expanzí našich dealerství jde samozřejmě ruku v ruce potřeba nových zaměstnanců. Najít v dnešní době na trhu kvalitní a kvalifikované lidi není jednoduché, my ale doufáme, že se nám to i díky neotřelým videospotům rychle podaří.“

Natáčení videospotů se známými osobnostmi probíhalo tři dny na konci dubna 2022 v dealerstvích Auto Průhonice a Albion Cars v Čestlicích nedaleko Prahy.

O výrobu spotů se postarala produkce BEZE STRACHU, režie se ujal Jan Strach, kameru obstaral Petr Žižka, za scénářem stojí Barbora Guzdková.

Albion carsVideo: Albion Cars

Výběr článků

Načítám