Hlavní obsah

Lidl opět triumfuje v soutěži Mastercard Obchodník roku. Napříč kategoriemi získal již 32 ocenění

Komerční článek

Díky podpoře zákazníků získala společnost Lidl Česká republika další dvě prestižní ocenění Mastercard Obchodník roku. Lidl ovládl kategorii Obchodník roku s potravinami a Cenu veřejnosti. Celkově jde již o 32. vítězství napříč kategoriemi. Hlavními měřítky soutěže byly důvěra zákazníků a pozice Lidlu na trhu.

Foto: Lidl Česká republika

Zdeněk Jerie, provozní ředitel a jednatel společnosti Lidl, přebírá Cenu Mastercard Obchodník roku.

Článek

Společnost Mastercard uděluje prestižní ocenění Mastercard Obchodník roku již 21 let. V letošním roce získal Lidl osmý triumf v kategorii Obchodník roku s potravinami a potvrdil tak svou významnou pozici na trhu.

Společnost také vyhrála čtrnáctou Cenu veřejnosti, což dokazuje silnou důvěru tuzemských zákazníků, na níž si Lidl dlouhodobě zakládá. Do hlasování o Ceně veřejnosti se zapojilo téměř 85 tisíc lidí, z nichž 54 221 poslalo hlas právě Lidlu.

Své nadšení a vděk za ocenění okomentoval také provozní ředitel a jednatel společnosti Lidl, Zdeněk Jerie:

„Spokojený zákazník je naše motto a o to víc náš těší, že o tomto ocenění jste rozhodli vy, naši zákazníci. Jsme hrdí na tuto výhru, ale zároveň si uvědomujeme, že toto vítězství nese s sebou závazek. Chceme si udržet vaši důvěru a spokojenost i v budoucích letech.“

Foto: Lidl Česká republika

Zdeněk Jerie, provozní ředitel a jednatel společnosti Lidl, přebírá Cenu Mastercard Obchodník roku.

Získání dalších dvou prestižních ocenění Mastercard Obchodník roku svědčí o kvalitě služeb, které společnost poskytuje. Jsou důkazem nejen úsilí Lidlu přinášet svým zákazníkům vynikající nákupní zážitky, ale také výsledkem vybudované důvěry u veřejnosti.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány pěti logistickými centry.

Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu.

Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí.

V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

Výběr článků

Načítám