Hlavní obsah

Distributor zážitkových dárků Bombadar láká nové partnery na bezkonkurenční podmínky spolupráce

Komerční článek

Bombadar, přední hráč na trhu zážitkových dárků v Litvě, Lotyšsku a Polsku, podpoří expanzi na český trh speciální akcí pro B2B klienty s 99% slevou na provizi z prodeje. Aby zákazníci měli rozmanitý výběr zážitků na jednom místě, je společnost připravena získat na palubu co nejvíce partnerů a nabídnout tak širší sortiment služeb.

Foto: Bombadar

CEO společnosti Gera Dovana Ernestas Vasiliauskas

Článek

Bombadar spadá pod skupinu Gera Dovana, která je od roku 2007 velkou rybou v pomyslném rybníku distribuce zážitkových poukazů. „Vedoucí pozice za hranicemi nám pomohla získat důležité poznatky o chování zákazníků a stát se silnou značkou.“ tvrdí CEO společnosti Ernestas Vasiliauskas a dodává: „Zakládáme si na uceleném systému všech zemí, které spolupracují a předávají si zkušenosti. Ty poté upravujeme na míru konkrétnímu trhu.“

Ve čtyřech zemích najdete společnost pod různými jmény. Gera Dovana v Litvě, Super Prezenty v Polsku, Lieliska Davana v Lotyšsku a nyní Bombadar v Česku. „Po rozsáhlé analýze trhu jsme se rozhodli expandovat do České republiky a v minulém roce jsme oficiálně spustili web. Věříme, že díky vybudovanému know-how na třech trzích zdárně dosáhneme námi stanovených cílů“, doplňuje Ernestas.

V sektoru prodeje zážitků je klíčem k úspěchu silná spolupráce s partnery. Proto Bombadar po vstupu na český trh nabízí novým partnerům spolupráci doslova za hubičku. Dosud byl proces s nulovými počátečními náklady a případné poplatky se účtovaly až za prodané služby partnera formou provize. Během této speciální akce získá každý nový partner, který začne spolupracovat s Bombadarem mezi 1. únorem a 30. červnem, automatickou 99% slevu na provizi po dobu šesti měsíců.

Bombadar již získal silné partnery, jako je H&M, Zalando, Tawan, Zámek Wichterle a další. Marketingové oddělení se stará o celkovou tvář společnosti, stejně jako ctí individualitu jednotlivých značek pod jejich křídly. Mimo prodej zážitků, společnost spravuje karty obchodních center, karty věrnostních programů a zajišťuje rezervační systém služeb.

„Cílem kampaně je zaujmout partnery k vyzkoušení spolupráce téměř zdarma. V České republice jsme nováčkem, ale máme dlouholeté zkušenosti na jiných trzích, kde jsme velmi úspěšní a stejnou důvěru si chceme vybudovat i zde. Čím více partnerů získáme, tím lepší sortiment budeme moci zákazníkům nabídnout a tím lepší prodeje partnerům ukážeme.“ dodává Ernestas. Společnosti, které se chtějí stát partnery, mohou jednoduše vyplnit formulář, nebo společnost kontaktovat e-mailem a telefonicky.

Kontakt:

E-mail: partner@bombadar.cz

Tel: +420 601 591 979

Výběr článků

Načítám