Hlavní obsah

Klip Boyleové se zařadil mezi pět nejúspěšnějších videí všech dob

6. 5. 2009, 14:46 – Londýn

Záznam senzačního vystoupení Britky Susan Boyleové v pěvecké soutěži Britain's Got Talent se umístil na pátém místě v seznamu nejpopulárnějších internetových videoklipů všech dob. Uvedla to ve středu agentura Reuters s odvoláním na žebříček sestavený společností Visible Measures, která sleduje počty online přístupů na jednotlivá videa.

Článek

Seznam nazvaný "Klub 100 miliónů zhlédnutí" vychází ze statistik 150 webů umožňujících sdílení souborů. Do žebříčku se probojovaly videa, jež zhlédli diváci více než stomiliónkrát.

První místo patří rapperovi Soulja Boyovi se skladbou Crank That, která zaznamenala 356 miliónů přístupů. Na druhé pozici následuje filmový trailer k upírské romanci Stmívání s 267 milióny "kliknutími".

Trojkou se s 230 milióny diváků stal klip americké zpěvačky Mariah Careyové Touch My Body. Se 197 milióny zhlédnutími se na čtvrtém místě umístil americký břichomluvec a komik Jeff Dunham s videem nazvaným "Mrtvý terorista Ahmed".

Boyleová, která se téměř přes noc proměnila z přehlížené skotské vesničanky v mezinárodní hvězdu, získala páté místo se 186 milióny přístupy.

"Na úspěchu jejího internetového klipu je nejpůsobivější fakt, že na scénu vtrhla jen před třemi týdny," komentovala pozoruhodný vzestup popularity videa Boyleové společnost Visible Measures.

Sedmačtyřicetiletá Boyleová se okamžitě stala celebritou díky videu z britské show, umístěném na serveru YouTube. Měla v něm prošedivělé vlnité vlasy, husté obočí a nevzhledné šaty. Kontrast mezi prostým vzhledem a andělským hlasem získal Boyleové oblibu diváků po celém světě. Pěvecká soutěž Britain's Got Talent je obdobou pořadu Česko hledá SuperStar.

Reklama

Související články

Výběr článků