Hlavní obsah

Ďáblovo dítě v kočárku děsilo lidi v ulicích k smrti

Novinky, jky

Kdybyste měli na starosti propagaci hororového snímku o ďáblově dítěti, jak byste postupovali? Jistě, tradičních možností je mnoho – televizní reklamy, billboardy, trailery a mnoho dalších. Tou zřejmě nejúčinnější cestou je však děsit lidi něčím, co víc než nápadně připomíná hlavní postavu chystaného filmu. Takové video má totiž o návštěvnost automaticky postaráno.

Ďáblovo dítě

 
Článek

Horor Zrození ďábla putuje do amerických kin již tento pátek, my v České republice si na něj musíme počkat o více než měsíc déle. I tak se ale můžeme nechat na tento snímek naladit vtípkem, který pro 20th Century Fox stvořila skupina Thinkmodo ve spolupráci se společností Creature Effects, která stála už za mnoha obdobnými žerty.

Dálkově ovládaný kočárek s robotickým a ďábelsky působícím dítětem tak děsil všechny Newyorčany, kteří na něj v ulicích města narazili. A zejména pak Newyorčanky, které měly tendenci nahlížet do kočárku přece jen o něco častěji než muži.

Pekelnou hračku ovládali hned tři dobře schovaní lidé. Jeden ovládal kočárek, druhý pohyby těla dítěte a poslední jeho obličejovou mimiku.

Navzdory tomu, že „dítě z pekel” skoro všechny (včetně jednoho psa) neskutečně vyděsilo, všechny reakce končily úlevou a smíchem.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám