Hlavní obsah

Web CineStaru zůstává vypnutý. O lístky na finále Zrádců lidé nepřijdou

Od středy zůstává web sítě multikin CineStar vypnutý. Vedení společnosti se k tomu odhodlalo v souvislosti s bezpečnostním incidentem, kdy se lidem zobrazovaly účty a vstupenky cizích zákazníků. O lístky na finále televizní soutěžní hry Zrádci, kvůli kterému web poprvé zkolaboval, se lidé nemusí bát. Pro Novinky to uvedl šéf CineStaru Miroslav Romančuk.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

„V tuto chvíli mohu potvrdit, že stránky CineStaru zůstávají vypnuté. Příčinu problémů stále analyzujeme a v tuto chvíli je nemůžeme blíže komentovat. Všem zákazníkům se za případné problémy omlouváme,“ řekl Novinkám Romančuk.

Web CineStaru zkolaboval v úterý kvůli nebývalému zájmu o lístky na finále druhé řady televizní soutěžní hry s názvem Zrádci. Po obnovení provozu si lidé začali stěžovat, že se po přihlášení dostali do úplně cizích účtů, a tedy i k cizím vstupenkám, jak Novinky informovaly již dříve.

„Protože si v tuto chvíli nejsme stoprocentně jisti, že je celý systém dostatečně stabilní a bezpečný, ponecháváme naše webové stránky dočasně vypnuté – a to až do obdržení důkladné analýzy příčin a potvrzení konkrétních kroků k zajištění stability a bezpečnosti,“ uvedl už v úterý večer na dotaz Novinek šéf CineStaru.

Zákazníky budou kontaktovat

Zdůraznil nicméně, že o zakoupené vstupenky – především tedy na finále Zrádců – se lidé nemusí bát. „Aktuálně podnikáme všechny kroky k tomu, aby lidé dostali vstupenky, které si zakoupili. Budou jim vygenerovány nové s unikátním kódem, aby původní vstupenky nemohl nikdo zneužít. Všechny zákazníky budeme kontaktovat,“ podotkl Romančuk.

Nad opětovným zprovozněním webových stránek zatím visí otazník. „Prosíme o trpělivost, abychom mohli postupovat v logických krocích – tedy provést analýzu příčin, odstranit všechny problémy, zajistit bezpečnost a stabilitu systému a následně řešit konkrétní podněty jednotlivých zákazníků,“ prohlásil šéf CineStaru.

Zároveň přislíbil, že CineStar zákazníkům „za vzniklé problémy poskytne kompenzaci“. Všechny podněty, stížnosti a připomínky mohou zákazníci zasílat na adresu hotline@cinestar.cz.

Výběr článků

Načítám