Hlavní obsah

Internetové bankovnictví Moneta Banky zkolabovalo. Nefunguje už druhý den

Aktualizováno

Ke svým bankovním účtům se již druhým dnem nemohou přihlásit uživatelé Moneta Banky, nefunguje internetové ani mobilní bankovnictví. Zástupci banky již potvrdili, že mají technické problémy, kdy se je podaří vyřešit, je však zatím ve hvězdách.

Foto: Petr Hloušek, Právo

Pobočka Moneta Bank v Praze

Článek

„Vážení klienti, omlouváme se, ale v současné době evidujeme technickou chybu v internetové bance a smart bance. Na odstranění chyby intenzivně pracujeme. Děkujeme za pochopení,“ dozví se klienti na infolince operátora.

O tom, že nejde o žádný malý problém, svědčí i zkušenosti uživatelů. Internetové a mobilní bankovnictví totiž nefunguje už od pondělního večera. „Nefunguje ani web, ani appka,“ podělila se o svou zkušenost v úterý ráno Kristýna K.

„Výpadek systému už od pondělních 22:30 a ani v úterý žádná změna? Přecházím k jiné bance,“ neskrývala své rozhořčení nad nastalou situací Eva T.

Výpadek není ojedinělý

Podle klientů navíc aktuální výpadek není ojedinělý. „Výborné, už zase, minule mě to stálo 1000 Kč za zdražení letenek, teď pro změnu nemůžu koupit lístek na vlak,“ podotkl jeden z dalších zákazníků na Facebooku.

Kdy bude internetové a mobilní bankovnictví opětovně funkční, není v tuto chvíli bohužel zatím jasné.

Výběr článků

Načítám