Článek
„Vážení klienti, omlouváme se, ale v současné době evidujeme technickou chybu v internetové bance a smart bance. Na odstranění chyby intenzivně pracujeme. Děkujeme za pochopení,“ dozví se klienti na infolince operátora.
O tom, že nejde o žádný malý problém, svědčí i zkušenosti uživatelů. Internetové a mobilní bankovnictví totiž nefunguje už od pondělního večera. „Nefunguje ani web, ani appka,“ podělila se o svou zkušenost v úterý ráno Kristýna K.
„Výpadek systému už od pondělních 22:30 a ani v úterý žádná změna? Přecházím k jiné bance,“ neskrývala své rozhořčení nad nastalou situací Eva T.
Výpadek není ojedinělý
Podle klientů navíc aktuální výpadek není ojedinělý. „Výborné, už zase, minule mě to stálo 1000 Kč za zdražení letenek, teď pro změnu nemůžu koupit lístek na vlak,“ podotkl jeden z dalších zákazníků na Facebooku.
Kdy bude internetové a mobilní bankovnictví opětovně funkční, není v tuto chvíli bohužel zatím jasné.

