Hlavní obsah

Internet nefunguje, stěžovali si zákazníci O2 z celé republiky

2:16
2:16

Poslechněte si tento článek

Aktualizováno

Problémy s internetovým připojením od O2 hlásily od úterního rána stovky lidí napříč republikou. Mluvčí O2 Veronika Zachariášová nicméně pro Novinky uvedla, že šlo pouze o lokální výpadek a že se problémy podařilo již vyřešit.

Foto: repro vypadky24.cz

Výpadek se podle hlášení uživatelů týkal prakticky celé republiky.

Článek

Víc než 540 hlášení o nefunkčnosti internetu zaznamenal v úterý ráno portál vypadky24.cz, který monitoruje dostupnost těch nejznámějších webových služeb.

Server Downdetector, který rovněž monitoruje výpadky webových služeb, přijal na 200 hlášení o nefunkčnosti internetových přípojek od O2 již krátce po půlnoci. Další desítky hlášení začaly přibývat od šesté hodiny a jejich množství stále roste.

Z nich je patrné, že problémy se svou internetovou přípojkou měli lidé napříč celou republikou. Na nedostupnost připojení si stěžovali lidé z Prahy, Plzně, Brna, Bratislavy, České Lípy, Teplic, Ostravy, Tábora, Liberce a celé řady dalších měst.

Problémy na Liberecku a Olomoucku

Podle vyjádření O2 byly ale problémy pouze lokálního charakteru. „Někteří naši zákazníci na Liberecku a Olomoucku mohou aktuálně zaznamenat sníženou dostupnost služby pevného internetu,“ reagovala na dotaz Novinek krátce po 8. hodině Zachariášová.

Vyřešit problémy se podle ní podařilo krátce před 9. hodinou. „Technici mě právě informovali, že systémy jsou opět funkční. Pokud by lidé měli stále s dostupností internetu problém, doporučujeme restartovat internetový modem,“ doplnila mluvčí O2.

„Všem dotčeným zákazníkům se omlouváme,“ uzavřela Zachariášová.

Stížnosti uživatelů

Na problémy s připojením začali upozorňovat v úterý ráno samotní uživatelé. „Po provedení diagnostiky na ‚Moje O2‘, jsem dostal hlášení: Nefunkčnost vaší služby pravděpodobně souvisí s hromadným výpadkem technologie. Intenzivně pracujeme na nápravě. O ukončení výpadku vás budeme informovat SMS zprávou na telefonní číslo, které jste uvedli na předchozí obrazovce. Omlouváme se za způsobené komplikace,“ podělil se o svou zkušenost Tomáš z Liberce.

„Třikrát restartovaný router a jen ukazuje nesprávný čas ze včerejška 12:54 a je 7:45 ráno,“ stěžovala si na nedostupnost internetu Jarmila z Jablonce nad Nisou.

Související témata:

Výběr článků

Načítám