Hlavní obsah

Zájem o Bulánky překonal všechna očekávání. Vybraly se už tři miliony

Novinky, abr

Videohra Bulánci 2.0 má vyjít teprve až příští rok, nicméně už nyní je jasné, že půjde o naprostý hit. Od začátku týdne vybrali tvůrci na dokončení hry více než tři miliony korun, a další desítky tisíc přibývají prakticky každou hodinu.

Bulánci 2.0 na StartovačiVideo: archív tvůrců

 
Článek

Tvůrci ze studia SleepTeam si patrně chtěli ověřit, jak velký bude o hru zájem. Vypsali tedy na Startovači crowdfundingovou kampaň, aby lidé mohli na dokončení hry přispívat.

Původně požadovali pouze částku 500 000 korun, přičemž za překonání vyšších met slibovali další funkce do hry navíc – například při překonání částky 750 000 Kč měla vedle verze pro PC a konzole vzniknout také varianta pro MacOS, při 1,5 milionu pak i pro mobilní telefony.

Trailer k první verzi BulánkůVideo: archív tvůrců

Lidé ale vzali hru doslova útokem, v úterý – pouhý den po spuštění kampaně – tak byla překonána dvoumilionová hranice. Ve středu už účet tvůrců hlásil bezmála 3,3 milionu korun. „Velký zájem o odměny nás zaskočil, aktuálně připravujeme další,“ vzkázali tvůrci fanouškům.

Vzhledem k tomu, že lidé budou moci posílat peníze ještě dalších 28 dní, lze předpokládat, že vybraná částka bude ve výsledku ještě dramaticky vyšší.

Slavná česká hra znovu ožije. Fanoušci poslali na nové Bulánky už dva miliony

Hry a herní systémy

Každému, kdo přispěje částkou alespoň 400 Kč, získá příští rok při vydání plnou verzi Bulánků 2.0. Tvůrci v rámci kampaně nicméně nabízí například i řadu upomínkových předmětů – sběratelské figurky, deskové hry, ale například také party s autory, možnost nadabovat si vlastního Bulánka či Bulánčí dort.

„Bulánci 2.0 nebudou jen stará klasika v novém povlečení, ale přineseme i řadu novinek a vylepšení. Vy, kteří jste si oblíbili multiplayer, se máte na co těšit! Čekají na vás týmové přestřelky i dobývací mód, kde bude lítat peří. I milovníci singleplayeru si přijdou na své,“ konstatovali tvůrci.

Foto: archív tvůrců

Bulánci 2.0

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám