Článek
Vývojáři už v únoru spustili na omezenou dobu demoverzi hry, která si velmi rychle získala popularitu na platformě Steam. Dosáhla totiž více než 300 tisíc souběžných hráčů, díky čemuž na krátkou dobu překonala oblíbenou střílečku Marvel Rivals v počtu uživatelů. To poukazuje na velký zájem, se kterým studio při vydání dále počítá, píše web PC Gamer.
Titul by měl vyjít jako free-to-play multiplayer na Xbox Series X/S a PC někdy během první poloviny roku 2025. Také by měl podporovat multiplatformní propojení mezi PC, Steamem a Xboxem, ačkoliv na PlayStation 5 se vydání zatím neplánuje.

Videohra Mecha Break by měla vyjít jako free-to-play multiplayer na Xbox Series X/S a PC.
Příběh se odehrává v alternativním světě, kde velká katastrofa v roce 2082 vedla k objevu minerálu uhlíku a křemíku známého jako EIC (Corite). Tento objev se stal řešením energetické krize na Zemi, ale zároveň se kvůli němu vyskytly závažné vedlejší účinky, včetně vysoké infekčnosti a silné patogenity.
Znečištěné oblasti známé jako tzv. Fading Zones (Zóny blednutí) se rychle rozšířily po celém herním světě. V nich mohli operovat pouze speciální obří roboti pojmenovaní mechové. Hráči v roli pilotů těchto robotů musí zajistit přežití civilizace a odhalit pravdu o celé katastrofě a světě kolem nich.
Základem je kooperace
Jak už bylo řečeno, Mecha Break by měl obsahovat několik herních režimů, které se zaměřují především na týmovou koordinaci v bitvách nebo na dosažení konkrétních cílů. Uživatelé by měli dostat možnost vybrat si ze tří typů způsobu hraní – 6v6 Battlefield, 3v3 Aréna a taktický kooperativní režim hráč versus hráč versus prostředí.
Tento kooperativní režim předvedený i v rámci beta testů by se měl odehrávat na obrovské mapě s odměnami získanými porážením NPC (postavy řízené počítačem) a dobýváním pevností.

Titul by se měl především zaměřovat na týmovou koordinaci v bitvách nebo dosažení konkrétních cílů.
Uživatelé by se navíc měli spojit s dalšími hráči a vyzvat obří bosse mechů, aby získali odměny ještě vyšší úrovně. Tím se podle Gematsu pravděpodobně zavede taktické soupeření mezi různými skupinami.
Dále si hráči mohou vybrat z několika typů tříd útočných robotů Break Striker, včetně útočníka (způsobuje většinu poškození při útoku nebo obraně kontrolních bodů), obránce (absorbuje velké množství poškození) nebo podporovatele (poskytuje léčení nebo jiné bonusy spoluhráčům).
Titul by měl obsahovat i vyměnitelné zbraňové sběrače a ozbrojené kluzáky. Ty podle tvůrců hráčům umožní dynamicky vylepšovat schopnosti jejich robotů v boji zblízka, léčení, odstřelování, potlačování palby a další možnosti dávající taktickou výhodu.

Hráči by měli dostat možnost vybrat si z několika typů tříd útočných robotů Break Striker.
Průchozí vesmírná stanice a živé služby
Po vydání by měla hra v rámci aktualizací dostat průchozí vesmírnou stanici s hangárem, taktickým velitelským centrem, soukromými obytnými prostory, střelnicí a dalšími prozkoumatelnými prostory. Jedná se o součást dlouhodobého plánu vývoje Mecha Break, hybridu nejlepších aspektů boje mechů s bojem pěchoty.
Na základě zpětné vazby od hráčů chtějí vývojáři změnit několik prvků celé hry, včetně dostupnosti robotů Break Striker při spuštění a použitelnosti speciálních módů v kompetitivních režimech 3v3 a 6v6.

Po vydání by měla videohra dostat průchozí vesmírnou stanici s hangárem, taktickým velitelským centrem, soukromými obytnými prostory, střelnicí a dalšími prozkoumatelnými prostory.
Podle webu PC Gamer společnost sice váhala, jestli se k něčemu zavázat, ale pochopila, že správné nastavení modelu živých služeb při spuštění je pro budoucnost hry Mecha Break zásadní.
„Známe největší obavy a myslíme si, že hráči mají v něčem pravdu,“ řekl generální ředitel KASG Krise Kwok prostřednictvím tlumočníka pro PC Gamer. „Uvažujeme o tom, že bychom hráčům umožnili přístup ke všem Strikerům hned od začátku,“ dodal.