Hlavní obsah

Definitivní tečka za UPC bude v Česku napsána uprostřed letních prázdnin

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Formálně značka UPC zanikla již loni na jaře, když zákazníci tohoto podniku přešli pod Vodafone. Webové stránky UPC však fungovaly i nadále, byť nesly stejný design jako stránky Vodafonu. Přesně uprostřed nadcházejících letních prázdnin ale operátor vypne i webové stránky.

Foto: repro upc.cz

Stránky UPC v současnosti vypadají prakticky úplně stejně jako web Vodafonu.

Článek

„UPC a Vodafone už jsou rok pěkně pohromadě. Proto i důležité informace o svých službách najdete nově na webové stránce www.vodafone.cz. Abyste měl vše přehledně pod jednou střechou a nehledal informace na dvou místech, webovou stránku www.upc.cz k 1. 8. 2021 vypneme,“ informují zástupci operátora v oficiálním oznámení, které v tomto týdnu rozesílají jednotlivým zákazníkům.

Vodafone tak učiní symbolickou definitivní tečku za spojením obou podniků. Pohlcení UPC bylo jednou z vůbec největších akvizic v celé historii Vodafonu. Nejmladší tuzemský operátor díky ní výrazně posílil svou pozici na trhu s internetovým připojením. Kromě českého trhu celý obchod v hodnotě 18,4 miliardy eur (471 miliard korun) zahrnoval také aktivity společnosti Liberty Global v Německu, Maďarsku a Rumunsku.

Končí internet a televize od UPC? Vodafone vyvrací fámy

Internet a PC

Díky spojení se rozrostla základna zákazníků českého Vodafonu o 1,5 milionu domácností připojených k síti nové generace, která poskytuje služby vysokorychlostního pevného internetu, kabelové televize a pevné telefonní linky.

Celkově má Vodafone v Česku více než 4,5 milionu zákazníků, z toho 3,9 milionu používá mobilní služby operátora.

Skupina Vodafone si samozřejmě polepšila akvizicí i za hranicemi naší republiky. Díky spojení obou společností se tak stal z Vodafonu jeden z hlavních evropských hráčů na trhu s internetovým připojením. Dohromady má totiž více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 27 milionů zákazníků s pevným připojením a více než 22 milionů televizních zákazníků.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám