Článek
„Jsem velmi zklamaná. Poslala jsem dva balíky. Poslány byly v úterý dopoledne, krátce po sobě, prostřednictvím samoobslužného Z-Boxu. Jeden z nich dorazil až v pátek. Jenže to byla špatná krabice. Někdo prostě zaměnil balíčky. A druhý? Od čtvrtečního rána je v depu a nevypadá to, že by měl být záhy doručen,“ stěžovala si v polovině října na facebooku Zásilkovny paní Barbora Skálová.
Kontaktní linka podle jejích slov moc nepomohla. „Člověk se na ní může bavit pouze s virtuální asistentkou, která je vám v takovém případě absolutně k ničemu, a ve finále vám řekne, abyste čekali,“ dodala. Podobně podle ní nic rychle neřeší reklamace přes formulář.
Zákaznice zmínila, že balíčky byly pracovní a potřebovala je včas doručit do Prahy. Kvůli zpoždění musela obsah nahrazovat a vynaložit tisíce korun navíc.
Její stížnost není ojedinělá. Další klientka si postěžovala, že po obdržení SMS zprávy s oznámením o doručení zásilky do vlastních rukou jí záhy přišla druhá zpráva, že balíček nešel doručit, a byl proto umístěn do výdejního boxu patnáct kilometrů daleko.
Lidé také poukazují na výpadky aplikace Zásilkovny. Firma to vysvětluje potížemi internetových služeb amerického Microsoftu. „Za poslední týdny měly už dvakrát velký výpadek, což dopadlo i na nás,“ řekl Novinkám mluvčí Zásilkovny Ondřej Luštinec.
Kritika firmy je ale širší a sílí už od letních měsíců. „Zásilkovna je katastrofa všech katastrof. Nulová komunikace, automat na lince, který nedokáže vyřešit vůbec nic. Neschopnost dodat zásilku a podat aktuální informace,“ nebral si v nedávném příspěvku na síti servítky klient Martin Vyhnal.
Zatímco někteří si myslí, že za problémy je loňská změna majitele společnosti, pan Vyhnal se domnívá, že firma bere víc zásilek, než kolik dokáže zvládnout. Dodal, že uvažuje o přechodu ke konkurenčním službám, jako jsou PPL a DPD. I další zákazníci uvádějí, že zatímco dříve Zásilkovna v rychlosti doručení vedla, nyní ji mnohdy předbíhají ostatní včetně Balíkovny České pošty.

