Hlavní obsah

Turistky zaplatily přes 77 tisíc korun za ubytování. Čekalo na ně nemilé překvapení

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Poměrně velké rozčarování prožily dvě turistky, které si přes portál Airbnb rezervovaly ubytování v Edinburghu. Byt, který byl na webu popisován jako strhující, jevil ve skutečnosti známky velkého zanedbání. Prvotní šok byl o to horší, že návštěvnice za týdenní pobyt zaplatily 2745 liber, což je přes 77 tisíc korun.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Nejmenovaná žena a její dcera si byt ve skotském městě rezervovaly na druhou polovinu letošního srpna, kdy se v Edinburghu konal slavný Fringe Festival. V popisu nemovitosti se sice psalo, že jde o strhující byt, nemohlo to však být dál od pravdy. Místo bylo zanedbané a řada věcí vyžadovala opravu, informuje server Independent.

„Když jsem zjistila, jak je byt ošuntělý a špinavý, rozhodla jsem se si po návratu domů stěžovat,“ okomentovala žena. „Rychlý úklid by to nezachránil, tady bylo potřeba uklidit opravdu důkladně, aby mohl být byt popsán jako strhující,“ doplnila s tím, že se jí během konání festivalu už nepodařilo najít alternativní možnost ubytování, a tak se s dcerou rozhodly, že pobyt přetrpí.

„Většinu času jsme trávily mimo byt, kde jsme jen spaly, takže jsme se s tím rozhodly vyrovnat,“ zkonstatovala žena.

Měly to řešit hned, tvrdil portál

Dočasné obyvatelky si brzy začaly všímat, že byt by kromě úklidu potřeboval i řadu oprav. Ze dveří odpadávaly kliky a podlaha byla zkroucená a popraskaná. „V kuchyni byly neutřené skříňky, velmi špinavý sporák nebo lednice, která hadr asi nikdy neviděla,“ popsala turistka, jež po návratu domů napsala hostiteli zprávu. Odezvy se však nedočkala.

Platforma Airbnb ženin problém rovněž nejprve odmítla řešit, protože potíže nenahlásila okamžitě. Poté jí někdo z platformy sdělil, že refundaci je třeba řešit ve spolupráci s hostitelem.

Nakonec přišel portál se smířlivou reakcí. „Jsme z této zkušenosti zklamaní. Kontaktovali jsme hostitele, aby poskytl naší uživatelce částečnou refundaci v hodnotě 750 liber (21 tisíc korun) jako gesto dobré vůle,“ uvedl mluvčí Airbnb. Doplnil, že všichni hosté jsou chráněni, a v případě nějakého problému jim zákaznická podpora nabídne pomoc do 72 hodin od zahájení ubytování.

Umýt nádobí a vyměnit povlečení. Ženu v ubytování zaskočil seznam domácích prací

Cestování

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám