Hlavní obsah

Karta plná výhod, pobytové balíčky. Olomouc láká turisty

Právo, Miloslav Hradil

Novou kampaň, pobytové balíčky, kartu plnou výhod i nové prohlídkové okruhy připravila pro letošní turistickou sezonu olomoucká radnice. Cílit chce hlavně na domácí turisty, které chce do města lákat v rámci jejich individuálního cestování a plánů na rodinnou dovolenou.

Foto: Profimedia.cz

Olomouc

Článek

„Letošní sezona bude specifická a ponese se ve znamení restartu cestovního ruchu. Právě na to jsme se zaměřili. Chceme zúročit vše, co Olomouc nabízí,“ uvedla náměstkyně olomouckého primátora Markéta Záleská (ODS).

Pro turisty, kteří se v Olomouci ubytují na více než jednu noc, připravilo město jako bonus kartu Olomouc region Card, kterou obdrží zdarma. Ve spolupráci s partnerskou organizací Střední Morava – sdružení cestovního ruchu pak město nachystalo pobytové balíčky za zvýhodněnou cenu. Také u nich je turistická karta zdarma součástí nabídky.

Čeští dovolenkáři se v tuzemsku vrhli na slevy

Domácí

„Karta zahrnuje volné vstupy do více než 90 turistických zajímavostí a slevy na dalších zhruba 80 míst v Olomouci a okolí. Ten, kdo má kartu, jezdí městskou hromadnou dopravou zdarma,“ uvedla Záleská. Olomouc region Card má dvě varianty, pro dospělé a děti, platnost je na 48 hodin nebo pět dnů.

Návštěvníci budou mít v létě v Olomouci k dispozici nové prohlídkové okruhy zaměřené na historii a osobnosti města. Půjde mj. o prohlídky freskového sálu v Základní škole Komenium.

„Ten můžeme hrdě propagovat jako olomouckou Sixtinskou kapli. Kromě toho budou prohlídky vily Primavesi, o které je pořád velký zájem. Nově si lidé budou moct vyjít s průvodcem do městských parků a za historií architektonicky zajímavých olomouckých vil,“ konstatovala vedoucí Informačního centra Olomouc Jitka Lučanová.

Středověkou věž v Rožmberku navštívili po 100 letech první turisté

Cestování

O příjemnou atmosféru na Horním a Dolním náměstí v centru města se postarají letní večery s multižánrovým programem, do kterého se zapojí místní spolky a umělci. Letní atmosféru na Horním náměstí pak doplní večerní Pohoda u Trojice.

„Ve vlastní režii se nám podařilo připravit pravidelný multižánrový hudební festival komornějšího rázu, který bude centrum oživovat od 10. července do 29. srpna vždy v pátek a v sobotu. Připravujeme také street art, připomínající významné osobnosti svázané s Olomoucí,“ doplnila Záleská.

Myslí i na děti

Část akcí připravených v Olomouci na turistickou sezonu je určena i dětem. Veškeré aktivity města na sezonu pak podtrhne nová reklamní kampaň se sloganem Olomouc – to musíte…!

Co je možné v Olomouci vidět, zažít a navštívit, zprostředkuje návštěvníkům nový turistický web, který město spustí začátkem července.

Reklama

Výběr článků

Načítám