Hlavní obsah

Regina, nebo vagina? Kanadská turistická agentura se omlouvá za sexualizaci města

Turistická centrála kanadského města Regina se omluvila poté, co se její nová kampaň nesetkala s přílišným úspěchem. Agentura se totiž rozhodla pro změnu značky a v jednom z doprovodných videí vyzvala diváky, aby „ukázali svou Reginu“. Spot při tom vsadil na fakt, že se jméno města rýmuje se slovem vagina.

Foto: Profimedia.cz

Regina je hlavním městem provincie Saskatchewan.

Článek

Agentura změnila název z Tourism Regina na Experience Regina (zažijte Reginu) a rozhodla se o změně informovat ve značně nadneseném stylu. V jednom ze spotů rockový zpěvák hřímá slova „experience Regina“, jinde lze zase slyšet výzvu o ukázání Reginy. Hudebníci ve videu hrají na různých místech lákavých pro turisty, jako jsou například muzeum, galerie nebo jeden z hotelů, informuje server Independent.

„Naše město touto značkou už chvíli žije, bylo na čase ji naplno přijmout. Už nebudeme předstírat něco, co nejsme,“ píše se v doprovodném textu.

Narážka na rýmování slov Regina a vagina a záměrný sexuální podtext ovšem rozezlily řadu lidí, kteří kampaň označují za misogynní. „Ukažte nám svoji Reginu. Vážně. To nejlepší, co můžeme k propagaci našeho města udělat, je humor založený na ženské anatomii?“ táže se jeden z mnoha kritiků kampaně, zatímco další spot označuje za nevyzrálý a bizarní.

Turistická centrála po vlně kritiky zařadila zpátečku. „Jménem sebe i celého týmu se chci omluvit za škodu, kterou jsme způsobili prvky naší nedávné kampaně na změnu značky. Ohledně názvu se nám dostalo pozitivních ohlasů, ale je jasné, že jsme úplně neodhadli některé použité slogany,“ napsal šéf agentury Tim Reid.

Regina je druhé největší a zároveň hlavní město kanadské provincie Saskatchewan. Ta z jihu sousedí s americkými státy Montana a Severní Dakota.

Každý den v pohybu. Pětičlenná rodina si v malém letadle plní svůj cestovatelský sen

Cestování

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám