Hlavní obsah

Prostěradla jsou příliš bílá a číšník je moc hezký, stěžovali si hoteloví hosté

14. 5. 2014, 10:05
Novinky, fis

Asi byste jen těžko věřili vlastním uším, kdybyste byli svědkem toho, jak některý z hostů požaduje po hotelovém personálu například minerální vodu ve splachovací nádržce. Stejně tak byste asi pochybovali o svých smyslech, kdybyste vyposlechli stížnost na příliš studenou zmrzlinu nebo nadmíru modré moře. Hosté s obdobnými požadavky a stížnostmi ale skutečně existují, jak ukázala nová studie.

Foto: Profimedia.cz

Napadlo by vás stěžovat si na pohlednost obsluhy? Ilustrační foto

Článek

S průzkumem zahrnujícím čtyři sta hotelů v téměř padesáti zemích světa přišel cestovatelský portál Skyscanner. Výsledky odhalily ty nejbizarnější stížnosti a požadavky, se kterými se zaměstnanci zapojených hotelů setkali ze strany hostů.

Žebříček netradičních stížností vedou příliš bílá prostěradla. Následuje příliš modré moře a nadmíru chladná zmrzlina. Některý z hostů si postěžoval také na to, že je vana v jeho koupelně až moc prostorná, jiný zase, že nemohl spát kvůli chrápání své přítelkyně. Další host se na personál hotelu obořil s tím, že jeho pes nebyl s pobytem spokojený.

Nečekaná byla v luxusním londýnském hotelu také stížnost na to, že pokoj nemá výhled na oceán. Jinému náročnému hostu chyběl steak na vegetariánském menu. Někdo si stěžoval dokonce i na to, že číšník byl příliš pohledný nebo na to, že ženichova matka nebyla ubytovaná v líbánkovém apartmá novomanželů.

Ten chce to a ten zas tohle

Šokující jsou také některé požadavky, které hosty napadly. Jeden si například poručil, aby mu každou hodinu v průběhu celé noci někdo přinesl sklenici vody. Jiný požadoval 15 salátových okurek denně nebo naplnění záchodové nádržky minerální vodou. Další návštěvník hotelu si přál koupel z medu, jiný zvonění kozích zvonků pro klidnější usínání.

Foto: Profimedia.cz

Někteří hosté od pobytu v hotelu očekávají maximální luxus - třeba i medovou lázeň. Ilustrační foto

Vskutku nečekanou prosbu měl také strávník, který si v hotelu naporoučel servírování pouze pravých, nikoliv levých kuřecích stehen. Jiný náročný host si objednal krokodýlí polévku. Pro větší pohodlí pak někdo požadoval také sám pro sebe šestnáct polštářů či lázeň z čokoládového mléka. Ještě více zarážející však byla objednávka mrtvé myši... Jak je vidět, zaměstnanci hotelů se při své práci mnohdy rozhodně nenudí.

Reklama

Výběr článků