Hlavní obsah

Praha bude lákat turisty na emoce

Novinky, Klára Fischleinová

Pražská informační služba ke svému názvu připojila Prague City Tourism, změnila logo a zahajuje nový komunikační styl, aby ještě více zatraktivnila českou metropoli pro zahraniční turisty. Komunikační strategii staví především na hlubokých zážitcích, jež město nabízí různým kategoriím cestovatelů.

Foto: Archiv studia Dynamo design

Prezentace Prahy bude od roku 2014 o emocích a citoslovcích.

Článek

„Dospěli jsme k zásadním změnám v podpoře pražského cestovního ruchu. Prostředky na to jsou, jen byly dosud využívány neefektivně,“ uvedl na středeční tiskové konferenci náměstek primátora a předseda komise Rady hlavního města Prahy Václav Novotný.

Ke zatraktivnění stověžaté metropole má od nového roku pomoci nová komunikační strategie Pražské informační služby - Prague City Tourism (PIS - PCT). Ta bude pracovat s novým logem v podobě barevného rozcestníku a přesunem svou prezentaci na novou doménu prague.eu. Stěžejní bude zejména vizuální komunikační kampaň, kterou turisté uvidí nejen na internetu, ale také při cestách městem.

Foto: Archiv studia Dynamo design

Nové logo Pražské informační služby - Prague City Tourism.

Cílem nového konceptu má být dynamičtější propagace hlavního města. Pro Prahu jej vytvořilo za dva milióny korun studio Dynamo design. To se rozhodlo „operovat“ hlavně s emocemi a magickým kouzlem města.

Na informačních prospektech či mapách tak příští rok turisté najdou ve spojení s Prahou různá anglická citoslovce jako wow, shhh, yeah, oooh, yay a další. Propagační slogan bude znít: Ryzí emoce/Pure emotion.

Plánů je více

„Od ledna se začne předělávat také podoba našich pěti infocenter. Kromě toho dostaneme další na Václavském náměstí. Už na konci tohoto roku budou moci nové vizuály turisté vidět na pražském letišti a Hlavním nádraží. Chceme, aby o novém konceptu nejen slyšeli nebo ho někde zahlédli, ale aby si ho tady také zažili,“ řekla pro Novinky ředitelka Pražské informační služby Nora Dolanská.

K dispozici budou turistům tematicky laděné letáky i mapy. Například mapa zaměřená na lokality atraktivní pro rodiny s dětmi je už podle Dolanské v tisku. Turistům bude tedy z připravovaných materiálů k dispozici pravděpodobně jako první hned v lednu 2014.

Foto: Archiv studia Dynamo design

Slogan, který bude součástí nové propagace Prahy směrem k turistům.

„Do roku 2018 bychom se rádi zaměřili také na páry a romantickou tvář Prahy. Chceme ji ukázat jako město ideální pro svatby, svatební cesty, obnovení slibů, rodinná setkání a tak dále,“ prozradila Novinkám Dolandská.

Rok 2014 bude v české metropoli především rokem hudby. Na stránkách prague.eu při této příležitosti najdou tuzemští i zahraniční turisté interaktivní mapu hudebních míst v Praze. U jednotlivých lokalit pak snadno dohledají detailní informace o aktuálních či chystaných akcích stejně jako o historii jednotlivých budov, které budou do konceptu zapojené.

Reklama

Výběr článků

Načítám