Hlavní obsah

Nastoupili do špatného letadla a skončili 1300 kilometrů od domova

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Britskému páru Elise Malliové a Jessemu Jezequelovi se podařilo nastoupit do špatného letadla. Při cestě z Marseille místo do Londýna odletěli do Madridu, skončili tak skoro 1300 kilometrů od domova. Že udělali chybu si uvědomili až v průběhu letu, když slyšeli personál mluvit španělsky.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Partneři v polovině března cestovali do Marseille kvůli fotbalovému utkání. O několik dní později se vraceli se společností Ryanair domů. U odletové brány předložili zaměstnancům své letenky a bez problému nastoupili na palubu letadla. Teprve v průběhu cesty jim došlo, že něco nesedí, píše server Independent.

„Asi po hodině cesty mi Jesse řekl, že zaslechl letušku, jak mluví o Madridu, ale mysleli jsme, že se mu to zdálo,“ uvedla Malliová. „Brzy jsme si však uvědomili, že všechen palubní personál mluví španělsky. Když jsme se na to zeptali, řekli nám, že letíme do Madridu. Nechápali jsme, jak je to možné,“ doplnila žena.

Partneři tvrdí, že letenky na letišti skenovali asi třikrát, vůbec proto nechápali, jak mohli nastoupit do špatného letadla. „Byli jsme zmatení a letušky taky. Nakonec jsme se domů dostali, ale pořád nás nenapadá, jak se to mohlo stát. Není to, jako když nastoupíte do špatného autobusu — my skončili v úplně jiné zemi,“ okomentovala dále Malliová.

Šli, kam neměli, tvrdí mluvčí

Pár po přistání začal situaci ihned řešit. Všichni ale měli za to, že Britům přeskočilo. V Madridu strávili několik hodin a pak se jim podařilo odletět domů. Se zákaznickou podporou aerolinek Ryanair se jim ovšem zkontaktovat nepodařilo.

„Pan Jezequel a slečna Malliová nastoupili do letadla z Marseille do Londýna skrze správnou bránu. Poté se jim ovšem nepodařilo jít cestou vyhrazenou k jejich letadlu, překročili oblast, kam jít neměli a skončili tak ve špatném letadle,“ okomentoval mluvčí aerolinek. Doplnil, že je na každém cestujícím, aby si ohlídal, že vstoupí do správného letounu.

Během jediného letu zažili dvě nouzová přistání. Do správného cíle nedoletěli

Cestování

Reklama

Výběr článků

Načítám