Hlavní obsah

Hendikepovaná žena se musela z letadla vyškrábat. Nepřistavili jí vozík

Australanka Natalie Curtisová zkritizovala nízkonákladové aerolinky Jetstar. Po příletu do Bangkoku ze Singapuru jí totiž jakožto hendikepované osobě nepřistavily zdarma invalidní vozík. Žena si ho odmítla zaplatit, a tak se z paluby prakticky vyškrábala po rukou, informuje server Independent.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Curtisová uvedla, že při nástupu do letadla jí aerolinky vozík poskytly. Při výstupu ji však informovaly, že si ho musí zaplatit. „Moc jsem tomu nerozuměla, ale řekla jsem si, že nezaplatím za to, abych mohla vystoupit z letadla,“ řekla pasažérka pro australský televizní pořad Sunrise.

Žena doplnila, že neměla jinou možnost než se vysápat z paluby a tam už nasednout na vlastní vozík. „Bylo to velmi ponižující,“ uvedla Curtisová s tím, že cestovala s kamarádkou, která si však nedávno poranila koleno, a tak jí ani nemohla s výstupem z letadla pomoci.

„Nemohla jsem ji fyzicky zvednout, cítila jsem bezmoc a nemohla jsem tomu uvěřit,“ okomentovala situaci Curtisové kamarádka Natasha Elfordová. Hendikepovaná cestující rovněž uvedla, že jí personál aerolinek Jetstar nebyl příliš nápomocný.

Mluvčí společnosti informoval, že se dopravce Curtisové už omluvil. „Velice se omlouváme za nedávnou zkušenost. Zavazujeme se k poskytování bezpečných a komfortních služeb všem našim cestujícím, včetně těch, kteří vyžadují speciální asistenci,“ uvedl mluvčí. Doplnil, že v tomto konkrétním případě došlo k chybě v komunikaci. Poskytnutí vozíku má být totiž zdarma.

Žena se silnou alergií na buráky cupuje aerolinky. Nebraly ohled na její hendikep

Cestování

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám