Hlavní obsah

Cestující v business class spustil povyk kvůli jídlu, letadlo muselo nouzově přistát

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

V odklon z plánované trasy vyústil nedávný let United Airlines z Houstonu do Amsterodamu. Piloti museli nouzově přistát v Chicagu, když jeden z cestujících v business class spustil povyk kvůli podávanému jídlu. Jím požadovaný pokrm totiž nebyl dostupný, což pasažéra rozčílilo.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto.

Článek

Let byl přerušen po zhruba dvou hodinách, piloti museli ale nad Chicagem nějaký čas kroužit, aby spotřebovali část paliva a letadlo nebylo na přistání moc těžké, uvádí s odkazem na portál Flightradar24 server Guardian.

Posádka měla v interní komunikaci ohlásit kvůli cestujícímu první, nejnižší stupeň ohrožení. „Let United z Mezinárodního letiště George Bushe do Amsterodamu byl odkloněn na letiště O’Hare a bezpečně přistál, důvodem byla výtržnost. Ostraha vyčkala u odletové brány a odvedla cestujícího z paluby. Stroj poté pokračoval do Amsterodamu,“ uvedla společnost. Letadlo nakonec v cíli dosedlo o tři hodiny později, než bylo původně v plánu.

Není jasné, kvůli kterému jídlu cestující spustil povyk. Pasažéři mají v business class obvykle na výběr ze tří variant, informuje Guardian. United Airlines nicméně čelí kritice, že se palubní strava po pandemii značně zhoršila, navíc také zdražila sedadla do vyšších tříd.

Z letadla vykázali cestujícího, který nadával matce s plačícím dítětem

Cestování

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám