Cestující strávil noc ve vlaku. Po probuzení zjistil, že stojí pořád ve stanici

Pořádné překvapení čekalo minulý týden na cestující nočního vlaku Caledonian Sleeper mířícího z Glasgowa do Londýna. Ráno po probuzení totiž zjistili, že souprava vůbec neopustila nádraží, protože spoj byl v průběhu noci zrušen. Pasažéři ráno dostali drobnou snídani, pak je z vlaku vypoklonkovali.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Jedním z cestujících, který na spoji cestoval, byl Jim Metcalfe. Ten tvrdí, že noční vlak využívá pravidelně už 15 let a nikdy nic podobného nezažil. „Vzbudil jsem se a zjistil, že jsme vůbec neopustili Glasgow. Stáli jsme celou noc a pak nás v 5:30 vyhodili,“ napsal Brit na Twitter.

Vlak Caledonian Sleeper jezdí na několika trasách mezi Londýnem a Skotskem. Z Glasgow pak vyráží přes noc, přičemž pasažéři mohou nastoupit kolem desáté večer a o půl osmé ráno jsou v Londýně, píše server Independent.

Pasažérovy kufry zůstaly v cizí zemi. Běžte si je vyzvednout, reagovaly aerolinky

Cestování

„Na Twitteru psali, že linka pojede, nechali cestující nastoupit a pak nás tam nechali celou noc sedět,“ uvedl Metcalfe. „Cestoval jsem kvůli práci. Vůbec nevím, co na to říct,“ doplnil muž s tím, že do vlaku vždy nastupuje dříve, aby stihl usnout, než se rozjede. „Jakmile se začne hýbat, nemůžu zabrat,“ vysvětlil.

Společnost se omluvila

Cestující uvedl, že usnul zhruba kolem jedenácté a vzbudil se až další ráno, kdy na dveře klepal stevard a nesl mu kávu a párek v listovém těstě. Při té příležitosti mu také sdělil, že se vlak nehnul ani o metr. „Řekli nám, že musíme odejít, protože je potřeba uvolnit nástupiště. Bylo to fakt neuvěřitelné,“ sdělil Metcalfe BBC.

Muž přitom tvrdí, že si několikrát ověřoval, zda spoj opravdu pojede, protože se kvůli vlně veder řada cest rušila. Z nádraží odešel zpět domů, plány mu to prý ve výsledku nijak zvlášť nenarušilo.

Společnost Caledonian Sleeper se cestujícím za zrušení omluvila. „Bylo to kvůli závadě na trati, která souvisela s extrémními teplotami a o které jsme se dozvěděli pozdě večer, a byla tak mimo naši moc. Snažili jsme se cestujícím poskytnout podporu, všichni navíc obdrží plnou refundaci,“ uvedla Kathryn Darbandiová z Caledonian Sleeper.

Tak moc se těšil na dovolenou, až se opil. Z letadla ho vyvedla policie