Článek
Cestující si posádce stěžoval už během nástupu na palubu a ve svém spílání pokračoval i v průběhu cesty, informuje server Independent. Není jasné, proč si pár nezamluvil sedadla vedle sebe rovnou, muž nicméně požadoval, aby vedle své partnerky mohl sedět.
Svými stížnostmi zatěžoval pasažér personál takřka dvě hodiny po odletu z Tokia. S mužem se podle všeho snažilo vypořádat hned několik členů posádky. Jelikož však situace eskalovala, rozhodl se kapitán letadlo otočit a vrátit se na letiště Narita.
„Ohledně situace nás předem nikdo neinformoval ani to s námi neprobral. Najednou jsme slyšeli hlášení, že se letadlo otáčí kvůli osobě, která obtěžuje posádku. V tu dobu nás od přistání v Šanghaji dělilo pouhých 30 minut. Bylo to velmi frustrující. Mohl se uklidnit, aby všichni dorazili do cíle,“ popsal jeden ze svědků.
Independent uvádí, že aerolinky nabízejí mnoho možností, jak si mohou cestující vybrat sedadlo nejlépe odpovídající jejich potřebám. K dispozici je třeba skupinové sezení nebo i místa, která nabízejí více prostoru na nohy.

