Hlavní obsah

Australské město chtělo turisty. Díky virální kampani ho teď zná půlka světa

Australské město Cowra má za sebou smolných pět let. Potýkalo se se suchem, přemnoženými myšmi a samozřejmě covidem. Místním tak bylo jasné, že k opětovnému přilákání turistů bude zapotřebí těžkého kalibru. Rozhodli se proto oslovit filmového Thora, herce Chrise Hemswortha, a natočili kampaň, která se takřka okamžitě stala virální.

Foto: Profimedia.cz

Místní chtěli v kampani vzbudit pozornost herce Chrise Hemswortha. A to se jim i povedlo.

Článek

Hemsworth, který pochází právě z Austrálie, je ambasadorem místního cestovního ruchu. Pravidelně proto na svém Instagramu zveřejňuje snímky ze svého putování po rodné zemi. A právě toho chtějí obyvatelé městečka Cowra v Novém Jižním Walesu využít. Kampaň, do které se pustili se skutečnou vervou, si kladla za cíl nejprve přitáhnout Hemsworthovu pozornost a s hercovou pomocí pak i pozornost turistů, píše server CNN.

Obyvatelé navlékli kostýmy komiksového hrdiny Thora, nasadili masky s Hemsworthovým obličejem a v nadsázce také uvedli, že mají v plánu filmové hvězdě postavit ve městě obří sochu nazvanou Big Chris.

Šéf místní turistické centrály Glenn Daley uvedl, že kampaň měla vyznít lehce ironicky, nakonec ho ale zasáhlo, s jakou vervou se do ní obyvatelé zapojili. „Vůbec mi nedošlo, že město takovou vzpruhu potřebuje. Všichni se toho chtějí účastnit,“ okomentoval Daley.

Ačkoli video pro kampaň natočili místní už v červnu, s jeho zveřejněním museli počkat, až skončí všechny uzávěry kvůli covidu. „Museli jsme se ovládat, abychom to udrželi pod pokličkou,“ připustil Daley.

Spot zahřál herce u srdce

Spot nakonec proběhl australskými médii minulý týden a ihned přitáhl diváckou pozornost, i tu Hemsworthovu. Video totiž sdílel na svém Instagramu. „Posílám spoustu lásky lidem z Cowry za tuhle úžasnou kampaň, která mě zahřála u srdce a vykouzlila mi úsměv na tváři,“ okomentoval herec. „Brzy začínám v zámoří natáčet film, ale příští rok po návratu dorazím!“ napsal.

O městečku, kde žije necelých deset tisíc obyvatel, se najednou píše ve velkých médiích po celém světě. Na kampaň reagují kromě americké CNN také britské servery Metro či Daily Mail, novozélandský Stuff.co.nz a další.

A ať už herec skutečně dorazí či nikoli, místní se o pozornost už obávat nemusejí. Daley si tak pochvaluje, jak se povědomí o kampani rozšířilo po celém světě. „Doslova nás to umístilo na mezinárodní mapu, což je pro tak malé město fenomenální.“

Nejstarší prales na světě se vrátil původním majitelům

Cestování

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám