Hlavní obsah

Aerolinka dopravila cestující do špatné destinace. Chybu nepřiznala ani po přistání

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Africkou společnost United Nigeria Airlines vyšetřují za to, že dopravila cestující do úplně jiného města, než měla. Pasažéři, kteří se z Lagosu toužili dostat do metropole Nigérie Abuja, skončili zhruba 320 kilometrů od cíle v Asabě. Posádka aerolinek přesto ohlásila úspěšné přistání v hlavním městě. Incident narušil letecký provoz.

Foto: Profimedia.cz

Letadlo přistálo ve špatné destinaci (ilustrační foto).

Článek

K bizarní události došlo minulou neděli na domácí lince dlouhé asi 300 kilometrů. Místo aby letadlo doletělo do Abuji, přistálo ve zmiňované Asabě. Někteří cestující si ovšem hned povšimli, že destinace jaksi nesedí, informuje server Independent. Aerolinka se za špatné hlášení později omluvila a uvedla, že byl let odkloněn kvůli špatnému počasí v hlavním městě.

Chyba údajně nastala pouze ze strany palubního personálu, který oznámil přistání ve špatné destinaci, což pasažéry zmátlo. S tímto vysvětlením se však nespokojil nigerijský úřad pro civilní letectví, který se do věci vložil a rozhodl se incident prošetřit.

Nigerijský ministr pro letectví Festus Keyamo uvedl, že už ve chvíli, kdy letadlo vzlétlo, bylo jisté, že neletí do Abuji, ale do Asaby, uvádí server One Mile at a Time. Úřady prověřily komunikaci mezi kokpitem a řízením letového provozu – dispečeři po pilotech několikrát žádali potvrzení, že letadlo letí do hlavního města, piloti však trvali na tom, že letí do Asaby.

Jeden z cestujících na palubě Salihu Tanko Yakasai uvedl, že nebe bylo v den letu zcela jasné, k odklonu proto jistě nedošlo pro špatné počasí. Piloti údajně obdrželi v Lagosu špatný letový plán, a tak zamířili rovnou do Asaby.

Cestujícím v obchodní třídě aerolinky nabízely psí žrádlo

Cestování

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám