Článek
Plány konstruktéra Zdeňka Mrkvici ze společnosti Innotech International, která se zabývala mazivy a kapotážemi motocyklů, obsahovaly závodní dvanáctiválec Falconer o objemu 9,6 litru a výkonu až 1 000 koní. A také zákazníky z Ameriky a Blízkého východu. Vůz měl být lepší než MTX Tatra V8.
Po vzhledové stránce má všechno, co můžete od supersportu 90. let čekat. Vyklápěcí světla, klínovitý profil, zadní křídlo jako nedílnou součást karoserie i obrovské nasávací otvory po stranách.

Innotech Mysterro
Nejednoho napadne, že tohle auto v lecčems připomíná Ferrari F50, ale designér Václav Král se jím inspirovat nemohl. Mysterro se představilo v roce 1994 v Bratislavě, o rok dříve než F50.
V útrobách jediného kusu pracuje osmiválec z Chevroletu Corvette C4. Má objem 5,7 litru, výkon 420 koní a točivý moment 520 N.m. Ze stejného vozu pochází zavěšení kol, řízení a brzdy.

Innotech Mysterro
Prověřená technika je při takovéto stavbě dobrá volba. Trochu horší to bylo s praktičností. Mysterro nemá vůbec žádnou střechu, protože v místech, kde běžně bývá, konstruktéři vytvořili zavazadelník. Neexistoval ani hardtop a vůz neměl ani žádná boční okna.

Innotech Mysterro
K mání na britském inzertním serveru, ale stojí prý v Česku
Pokud po Mysterru toužíte, právě se otevírá další možnost, jak si ho pořídit. V roce 2016 byl inzerován v Praze s cenou 4 milióny korun, nyní se objevil na britském webu bez udané prodejní ceny.
Dozvěděli jsme se, že vůz fyzicky stojí stále v České republice a že za něj majitel chce 125 tisíc eur, tedy zhruba 3,2 miliónu korun.