Článek
Manuální šestistupňová převodovka je v případě standardní verze spojena s 1,5litrovým čtyřválcovým motorem. Patnáctistovka nabízí celkový výkon 91 kW (124 k) a točivý moment 174 Nm. Spalovacímu motoru navíc pomáhá elektromotor, jenž generuje až 78 Nm točivého momentu a 10 kW (14 k). Zrychlení 0-100 km/h proběhne za 9,9 vteřiny, CR-Z jede nejvýše 200 km/h.
Úpravce Mugen zvýšil výkon benzínového motoru na 200 koní, zrychlení 0-96 km/h (0-60 mph) nyní zvládne CR-Z za 6,6 vteřiny. Nejvyšší rychlost Mugen neudává.
Díky použití karbonových prvků klesla hmotnost vozu o padesát kilogramů. Mugen dodal silnější brzdy a snížil podvozek. Nový je přední i zadní nárazník a prahy; vzadu přibylo nepřehlédnutelné přítlačné křídlo. Uvnitř jsou sportovní sedačky od věhlasné firmy Recaro.
Mugen zatím vyrobil jediný exemplář, se kterým příští měsíc dorazí do britského Goodwoodu na tradiční Festival of Speed. Firma neoznámila, zda by CR-Z v této úpravě nabízela k prodeji.
Honda CR-Z
Honda CR-Z