Článek
Kombinace plné baterie a spalování etanolu by podle automobilky měla přispět ke snížení emisí vozu až o 90 procent.
Prototyp je na první pohled stejný jako kterákoliv jiná Toyota Prius s plug-in hybridním pohonem. Unikátnost prozrazují pouze speciální grafiky na dveřích. Konkrétní úpravy modelu pro spalování benzinu i etanolu automobilka neprozradila, pravděpodobně však nebudou nijak rozsáhlé.

Vůz je na první pohled stejný jako kterákoliv jiná plug-in hybridní Toyota Prius.
Brazilské zastoupení automobilky přitom již nabízí lokálně vyráběné verze modelů Corolla a Corolla Cross Hybrid v provedení flex-fuel, tedy s úpravou umožňující spalování klasického benzinu i etanolu. V případě priusu se však jedná o vůbec první takto upravený plug-in hybrid značky.
Etanol přitom spadá mezi tzv. biopaliva, která přispívají k výraznému omezení emisí CO2. Ze strany automobilky tak jde o další krok, jak omezit emise při zachování stávající technologie spalovacích motorů. Společnost už navíc dříve přislíbila další investice do brazilského zastoupení s důrazem na vývoj a lokální výrobu nových řešení mobility.
Budoucnost konceptu není jistá, brazilské zastoupení značky ale plánuje další rozšiřování nabídky modelů flex-fuel, tedy s možností spalovat i etanol. Je tak možné, že se časem objeví i produkční verze plug-in hybridů.
Etanol (E100) je v Brazílii široce rozšířeným a snadno dostupným typem paliva. Země začala do jeho rozvoje a výroby z cukrové třtiny investovat již během ropné krize v 70. letech a dnes je v Brazílii největší zastoupení tzv. flex-fuel vozů na světě. V Evropě je dostupnost etanolu (E85) horší a většinou se pouze přimíchává do benzinu (E10 - až 10 % etanolu).