Článek
Koncern Volkswagen Group představil během mnichovského autosalonu rodinu dostupných elektrických modelů, které jsou vyvíjeny v rámci hlavních značek skupiny. U VW jsou to modely ID. Polo a ID. Cross, u Cupry model Raval a Škoda je v této rodině zastoupena modelem Epiq.

Volkswagen ID. Every1 by se mohl představit v roce 2027 jako ID. Up, mladoboleslavského sourozence se ale zřejmě nedočká.
V rámci autosalonu automobilka Volkswagen nenápadně prezentovala i studii vozu ID. Every1, který by se měl stát v roce 2027 základním a nejdostupnějším elektromobilem značky s cenou kolem půl milionu korun, zatímco nyní představené vozy by měly s cenami startovat zhruba od 600 000 korun.
Již krátce po představení konceptu ID. Every1, u kterého se v produkční verzi očekává oživení jména ID. Up, zazněly informace, podle kterých se jedná o projekt výhradně značky Volkswagen. Ostatní značky skupiny by tak neměly mít své vlastní deriváty.
Tuto informaci pak pro britský Autocar víceméně potvrdil i šéf mladoboleslavské automobilky Klaus Zellmer, podle kterého se česká značka rozhodla nebýt součástí trhu, na který produkční verze modelu ID. Every1 zamíří.
Místo toho se rozhodla spoléhat v segmentu cenově dostupných vozů na modely Fabia, Kamiq a Scala, osazené spalovacími motory, u kterých je produkce plánována až do příštího desetiletí. Modely navíc čeká další vývoj, včetně hybridizace modelů Fabia a Kamiq.
Místo vývoje dostupného elektromobilu se navíc značka vydala opačným směrem a dál se věnuje vývoji sériové verze velkého sedmimístného elektromobilu, který byl zatím představen jako koncept Škoda Vision 7S.