Článek
Na ukázce je patrné masivní zadní křídlo, které sice nedosahuje rozměrů toho na závodně orientovaném GTD, ale mělo by poskytovat výrazně vyšší přítlak, než nabídnou běžné mustangy.
Fotografie pravděpodobně zachycuje vůz na závodní trati, což podporuje teorii o jeho zaměření právě tímto směrem.

Shelby už na základech současné generace mustangu představil model GT350, nyní se očekává ještě extrémnější verze GT500.
Nápadné jsou také rozšířené blatníky, které výrazně přesahují standardní rozměry všech současných variant mustangu kromě GTD. Jaká dostane vůz kola a pneumatiky, můžeme jen odhadovat, ale pravděpodobně budou co nejlehčí a nejpřilnavější. Celková silueta vozu tak naznačuje komplexní aerodynamický a podvozkový balíček určený pro vysoké výkony.
Technické specifikace zatím zůstávají tajemstvím. Mnoho fanoušků na sociálních sítích vyjadřuje naději, že se firma Shelby nevydá tradičním směrem přeplňování 5,0l osmiválce Coyote kompresorem Whipple, jak učinila u předchozích modelů. Spekuluje se o možném návratu označení GT500 s vylepšenou verzí 5,2l přeplňovaného motoru Predator z předchozí generace.
Firma Shelby potvrdila dostupnost manuální převodovky, která bude pravděpodobně v nabídce doplněna o vylepšenou verzi desetistupňového automatu používaného napříč nabídkou modelu Mustang.