Článek
Firmu Lorinser asi znáte. Jde o tuningovou firmu, která se zabývá především vozy Mercedes-Benz. Lorinser Classic je odnož, která je zaměřená na ty zákazníky, kteří chtějí auto této značky s poněkud více křížky na kapotě. Renovace historických vozidel, spolupráce při výrobě náhradních dílů, úpravy apod., to jsou její hlavní zájmy.

Puch 230 GE od Lorinser Classic
Puch je pak firma ze Štýrského Hradce, která se spojila s koncernem Daimler do velkého konglomerátu Steyr-Daimler-Puch. Společně stavěly série automobilů, které byly pro speciální účely, jako jsou vojenské vozy, hasičské speciály… Jeden takový vůz, který patřil švýcarské armádě, se dostal i do Lorinser Classic, kde ho kompletně upravili. Nevrátili mu jeho původní podobu armádního speciálu. Chtěli z něj udělat prostě něco nového.

Krásně vypadají i zadní lavice

Tenhle motor není žádný trhač asfaltu
Kompletní renovace udělala z vozu zase mladíka. Matná černá karoserie je typu soft-top, tedy s plátěnou střechou, která umožňuje její stažení a jízdu pod otevřeným nebem. Zde je samozřejmě nahrazena novou, kvalitní verzí v červené barvě. Stejně barevná kombinace pak je v interiéru, kde ovšem na sedadlech samozřejmě není pogumované plátno, ale kůže.
I když dnešní M-B G může mít pod kapotou i extrémně výkonný osmiválec, armáda samozřejmě nic takového nevyužívala. Ani ta švýcarská. Jde tu o variantu 230 GE, tedy s řadovým čtyřválcem o objemu 2,3 litru s výkonem 85 kW (115 koní), který spolupracuje s automatickou čtyřstupňovou převodovkou.
Kdybyste auto chtěli, můžete si ho pořídit. Je na prodej za cenu v přepočtu lehce přesahující jeden milion korun.