Hlavní obsah

Portál Sauto.cz má nový vzhled a funkce

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Největší tuzemský inzertní auto-moto portál Sauto.cz se dočkal redesignu. Nabídnout vůz k prodeji lze i prostřednictvím mobilního telefonu, nově nechybí ani praktická možnost ukládat si oblíbené inzeráty a hledané položky a následně se k nim vrátit. Nakupující mohou sdílet zkušenosti s vybraným vozem a prodejci zase získávají praktickou možnost zvýraznit své inzeráty.

Foto: Seznam.cz

Sauto.cz má nový design a funkce

Článek

Uživatelům Sauto.cz teď může při výběru nového vozu přijít vhod například srovnání ceny u nabízených vozů či hodnocení zkušeností s jednotlivými vozidly, kterou najdou v nové sekci „Zkušenosti majitelů”. Čerpat užitečné informace o jednotlivých vozech mohou zájemci od ostatních majitelů v přehledných diskusních vláknech, o prodejcích se pak více dozvědí díky propojení s katalogem Firmy.cz.

„Lidé při koupi vozů rádi dají na doporučení, a naopak negativní zkušenost jiných nakupujících je může odradit od ukvapené a neseriózní koupě. Věřím, že zavedením možnosti uvádět doporučení pomůžeme tomu, aby byl obchod s automobily férovější,“ říká Pavel Kolář, manažer Sauto.cz.

Roste počet prodaných ojetin, za které platí pokuty původní majitel

AutoMoto

Pro mnoho nakupujících je podle něj koupě vozu větší životní událostí, na které si dávají hodně záležet. Ocení proto i ukládání vybraných inzerátů. „Automobil není v myslích mnoha lidí chápán jako běžné spotřební zboží a finance do něj investované nebývají malé. Zákazníci si na výběru dávají záležet. Možnost vracet se k uloženým inzerátům se jim v době rozhodování rozhodně hodí,“ doplňuje Kolář.

Novinkou je i vylepšené rozhraní pro prodávající. To teď umožňuje sledovat statistiky inzerce v grafech a porovnávat vybraná období. Obsahuje i možnost editovat vizitku prodejce a jednoduše obsluhovat inzeráty a topovat je, tedy zvýraznit vyšší pozicí na stránce.

„Pokud chce prodejce zvýšit dosah své inzerce, nově má možnost využít topování inzerátů, které mu umožní vracet jeho inzerci na přední příčky v řazení,“ uvádí Kolář.

Diesel stále vede

Podle Koláře na portálu kleslo průměrné stáří prodávaných vozidel o půl roku na zhruba devět let. „Z pohledu jednotlivých typů pohonů zůstává nabídka dlouhodobě stejná, vozidla s dieselem představují 54 % nabídky, zatímco benzínová auta tvoří 43 %,” říká.

Největšímu zájmu návštěvníků se standardně těší vozidla výrobce Škoda s modely Octavia. „Meziročně zaznamenáváme o 15 % více prokliků inzerátů nabízejících tyto vozy. Oblíbený je i model Superb (+ 12 %), Fabia (meziročně + 18 %). Velký zájem budí i Volkswagen s modely Golf (meziročně + 18 %) i Passat (meziročně + 12 %),” uvádí Kolář ze statistik s tím, že lidé chtějí dát za vozidlo v zásadě do 400 000 korun a preferují nájezd do 160 000 km.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám