Článek
Na první pohled si Peugeot SR1 zdálky spletete se současnými Aston Martiny, a to především při pohledu zepředu. Studie SR1 je navržena jako kabriolet s pevnou skládací střechou. Ve voze mohou cestovat tři osoby. Přístup k třetímu sedadlu usnadňuje posuvná středová konzola.
Základem pohonu je technologie HYbrid4, kterou bude od roku 2011 sériově vybaven i model 3008. U konceptu SR1 jsou přední kola poháněna benzinovým motorem 1.6 THP o výkonu 160 kW (218 k), zadní kola pak elektrickým motorem o výkonu 70 kW (95 k). V režimu elektrického pohonu zadních kol dosahuje vůz nulových emisí, spotřeba v kombinovaném cyklu dosahuje 4,9 l/100 km. Pokud oba motory pracují současně, dokáže SR1 vyvinout maximální výkon 230 kW (313 k).
Zajímavostí je i fakt, že Peugeot SR1 má čtyři natáčecí kola. Míra natočení zadních kol se odvíjí od rychlosti vozu. Toto řešení používal nebo používá například Saab nebo BMW.
Peugeot SR1 bude k vidění od počátku března na ženevském autosalonu.