Článek
Jde o 1,2litrový turbem přeplňovaný tříválec o výkonu 100 koní s točivým momentem 205 Nm, který je spojen výhradně s šestistupňovou manuální převodovkou, zatímco hybrid nabízí pouze elektrifikovanou dvouspojkovou automatickou převodovku.

Čistě spalovací Grande Panda přináší do nabídky manuální převodovku.
Čistě spalovací motorizace bude tvořit základ nabídky a zaměřena je podle automobilky na zákazníky, kteří hledají jednoduchost a výhodný poměr cena/výkon. Čistě spalovací motor přitom bude dostupný pro všechny výbavové stupně, tedy Pop, Icona i La Prima.
Termín uvedení na trhy ani ceny zatím automobilka nezveřejnila, hybridní motorizace v základní výbavě nicméně nyní na českém trhu startuje od částky 459 900 Kč, za čistě elektrický model zaplatí zákazníci minimálně 589 900 Kč.

Zvenčí se čistě spalovací verze od elektrifikovaných sourozenců nijak výrazně neliší.