Článek
Poslední variace na téma navara se na první pohled příliš nezměnila. Všimnout si lze diod pro denní svícení, které mají tvar otočeného L a jsou vkusně integrované přímo v hlavních světlometech. Výraznější je přední nárazník, přepracovaná je i velká maska chladiče.
Auto zepředu působí moderněji než po faceliftu v roce 2010, B sloupky jsou černé, zrcátka chromovaná. Uvnitř najdete dotykový displej, jiný je i volant a ovladač klimatizace na středovém panelu.
Dostupné motorizace zahrnují přepracovaný dieselový čtyřválec s rozvodem DOHC, jehož 2,5 litru zdvihového objemu produkuje 120 kW neboli 163 koní. Točivý moment vrcholí hodnotou 403 Nm. V nabídce bude i silnější verze, nabídne navíc 20 kW (27 k) a 47 Nm točivého momentu.

Nissan Navara (2014)
V nabídce se později objeví také 2,5litrový benzínový čtyřválec, k němu ale zatím Nissan nic neřekl. Zda bude v nabídce třílitrový naftový šestiválec, zatím není jasné, tipujeme ale spíše, že jej Nissan nabízet nebude. V minulé generaci nabízel výkon 170 kW (231 k) a točivý moment 500 Nm (dostupný už v 1500 otáčkách).

Nissan Navara (2014)
Dva typy převodovek, robustní podvozek
Vybírat bude možné z šestistupňové manuální nebo sedmistupňové automatické převodovky. Zadní péra jsou nyní robustněji dimenzovaná. Nechybí připojitelný stálý pohon 4x4, robustní podvozek s žebřinovým rámem má vzadu tuhou nápravu. Už z tohoto popisu je jasné, že navara nebude v terénu žádné ořezávátko, ostatně jako u minulých generací.
Jak se změnila hmotnost, zatím není jisté. Potřebné informace chybějí také k datu uvedení již 12. generace na evropský trh a zatím nevíme ani místo světové premiéry tohoto pick-upu.

Nissan Navara (2014)