Článek
Německá společnost delta4×4 je známým úpravcem terénních automobilů, který v minulosti představil například vylepšené verze modelů Volkswagen Amarok, Mercedes-Benz třídy G a mnoha dalších. Vylepšit ovšem umí i celou řadu dalších vozů, od Dacie Duster až po Lamborghini Urus.
Nyní se ale úpravce vrátil ke stavbě skutečně robustních terénních vozidel a představil zřejmě finální verzi svého projektu upravené Toyoty Land Cruiser poslední generace, která se na sociálních sítích společnosti objevuje již delší dobu.
Vyladěný Land Cruiser přitom už na první pohled zaujme robustním rámem v předním nárazníku, který je oficiálně schválený pro provoz. Dále v masce vidíme přídavná světla, naviják s kapacitou až 5,4 tuny a dole patrný kryt motoru a převodovky.
Z profilu zaujmou nová kola o průměru 18“ značky Hanma, obutá do 35“ terénních pneumatik BFGoodrich. Karoserie má rozšířené lemy blatníků a je výrazně zvýšená. Samotná karoserie je zvýšená o 50 mm, podvozek je pak o dalších 45 mm. Vůz by tak měl nabídnout ještě lepší průchodnost terénem.
Nepřehlédnutelným doplňkem je také nový střešní nosič, osazený přídavnými světly, kanystry, vyprošťovacími deskami a také rezervou. Vůz dostal rovněž nový polep a přídavná světla na kapotě motoru.
Společnost už nabízí řadu doplňků na svých stránkách, přičemž část z nich už je schválena pro silniční použití. Firma nyní pracuje na legalizaci celé přestavby pro silniční použití.