Článek
Motor je u verze Spider totožný s modelem 488 GTB, který italská automobilka představila letos v březnu na ženevském autosalonu. Zadní kola tak roztáčí osmiválec o zdvihovém objemu 3,9 litru, kterému pomáhají dvě turbodmychadla.
Výsledkem je 670 koní (492 kW) při 8000 otáčkách, točivý moment vrcholí na hodnotě 760 Nm. Stovku zvládne maranellská novinka za rovné tři sekundy (stejně jako kupé), 0-200 km/h za 8,7 s (kupé - 8,3 sekundy). Kupé přestane zrychlovat při hodnotě 330 km/h a podobné to patrně bude i u verze s pevnou skládací střechou (přesné „číslo” zatím automobilka stále neuvedla). Střechu elektronika po stisknutí tlačítka složí/natáhne za 14 sekund.
Ferrari 488 Spider
Proti kupé je Spider těžší o 50 kilogramů, suchá hmotnost tak činí 1420 kilogramů (41,5 % vpředu, 58,5 % vzadu). Ferrari mluví o podobné torzní tuhosti karoserie, přesná čísla ale automobilka nedodala. Všechna čtyři kola mají průměr 20 palců, zadní pneumatiky ohromují rozměrem 305/30.
Na frankfurtském autosalonu se na prohlídku tří vystavených ferrari stála tradiční fronta. Zároveň to byla jedna z mála světových premiér, která se dala v klidu nafotit, aniž by se vedle ní fotily na mobil desítky lidí.
Ferrari 488 Spider