Hlavní obsah

Modernizovaný VW T-Roc má české ceny, stojí od 631 tisíc korun

Volkswagen T-Roc má po modernizaci v základní výbavě ledková světla či třízónovou automatickou klimatizaci. Připlatit je možné za částečně autonomní jízdu i masážní sedačku řidiče. Pětidveřová verze stojí od 630 900 korun, ceny kabrioletu zatím známé nejsou.

Foto: Volkswagen

Modernizovaný Volkswagen T-Roc

Článek

Před nedávnem modernizovaný Volkswagen T-Roc má české ceny a je možné ho předobjednávat. Základ byl stanoven na 630 900 korun, za což zákazníci dostanou vůz ve výbavě Life se 110k tříválcem 1,0 TSI, manuální převodovkou a pohonem předních kol.

Volkswagen představil modernizovaný T-Roc, má lepší světla i naftové motory

AutoMoto

Víc než 600 tisíc za tak malé auto vypadá jako spousta peněz, ovšem už v základní výbavě Life dostal t-roc ledkové světlomety, 16” litá kola, třízónovou automatickou klimatizaci, vyhřívané sedačky, adaptivní tempomat, pokročilý parkovací asistent, zrcátka elektricky i sklopná, vyhřívané trysky ostřikovačů, bezdrátové zrcadlení smartphonu nebo aktivního hlídače jízdních pruhů spolu se systémem varování před hrozící srážkou.

Foto: Volkswagen

Modernizovaný Volkswagen T-Roc

Vyšší verze Style přidává lepší ledkové světlomety, 17” litá kola, couvací kameru, lepší sedačky, digitální přístrojový štít, ambientní osvětlení interiéru nebo chromované ozdobné prvky uvnitř i vně auta. Ta je k mání za cenu od 716 900 korun.

Sportovně laděná výbava R-Line nabízí oproti základu Life kromě drobných úprav vzhledu interiéru i exteriéru navíc téměř to stejné, co verze Style, ovšem jsou tu jiné sedačky, sportovní podvozek, progresivní převod řízení či volant s dotykovými panely místo obyčejných, ale často lépe funkčních tlačítek. R-Line dostanete až se 150k čtyřválcem 1,5 TSI s převodovkou DSG od 835 900 korun.

Foto: Volkswagen

Modernizovaný Volkswagen T-Roc R-Line

Kromě zmíněných benzínových motorů je k mání také čtyřválec 2,0 TSI o 190 koních a dvě verze čtyřválce 2,0 TDI o 115 nebo 150 koních. K silnějšímu turbodieselu a dvoulitrovému TSI je k mání i pohon všech kol 4Motion, ovšem ten je pevně svázán se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG.

Mezi příplatky jsou už při představení zmíněné „matrixy“ IQ.Light, sada asistentů pro částečně samočinnou jízdu Travel Assist, kožené čalounění, sedačka řidiče s masážní funkcí nebo až 19” kola.

Reklama

Související články

Výběr článků

Načítám